Gå til innhold

Hva er det styggeste du ser (kles"stil")

Anbefalte innlegg

Skrevet

Værste jeg ser er eldre mannfolk med sånne dressbukse lignende shortser i litt lys farge og skjorte som de KNYTER opp i livet så hele magen er bar. Ingen knapper i brystet er igjen.

Det er stygt det og hva er det de prøver på? Skjuler ryggen, derfor ikke bar overkropp eller fremhever magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

døvebukser

og 40åringer som låner klær av sine 15 år gamle døtre

Skrevet

Bryr meg egentlig ikke om hva andre har på seg i det hele tatt, men gamle damer som går i miniskjørt kunne de spart seg for..

Og så syns jeg litt synd i de som bare kler seg i svarte klær om dagen... sikkert varmt ja:P

Skrevet

He he, ja det er lekkert :-P

Jeg syns vel for eksempel at damer over 20 år (og gjerne med noen kilo for mye) i trange hvite bukser og korte topper er et tvilsomt syn :-/

Skrevet

Halvfeite fjortiser med kort topp der valkene tyter utenfor både her og der+gedigen rørleggersprekke!!Men heldigvis veldig lite av det for tiden pga moten nå.....og bra er det!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Menn med shorts, mageveske, og sokker i sandalene:) Lekkert, hvetfall med en flott tønderbart for å toppe det hele:)

Skrevet

eldre mannfolk i string truse på stranden eller i kort badebukse..

sidrumpa tynn adidas short på allslags menn

for mange kilo på jenter med trange tights og korte topper i lyse farger

lyse sommerbukser på menn

Skrevet

Huff, ja...IKKE lekkert;oP Ellers må jeg si at par i matchende "grilldresser" er rimelig harry;o)

Skrevet

Det verste jeg ser er folk som har klær som er altfor små eller altfor store! Tykke folk gjerne, som tror de ser tynnere ut i en diiger formløs t-skjorte. Og "deilige" damer i pinetrange overdeler så du ser hvordan alt tyter ut over bh- kanten. Huff.

Skrevet

Stramme klær/for korte og små klær på fete mennesker.

Også snekkerbukser!!!!

Skrevet

Alt med dyremønster

Grilldress

Slaskete joggebukser

Skrevet

Jenter som har altfor mye på magen og går med bar mage og trange bukser... Spesielt unge jenter i tenårene.

Sorry, men det er grusomt.

Skrevet

jeg går bare i svarte klær :D Litt varmt, men trives aller best i svart.

Ikke gother eller EMO, men bare svartkledd.

Skrevet

Jenter som er litt slappe i fisken og som går med hvite bukser i tynt stoff som gjør at alle cellulittene på rumpa og lårene sees. Urk.

Er heller ingen fan av kombinasjonen joggebukse og høye hæler.

Skrevet

Alt som har med sport å gjøre, når folk ikke er på en idrettsarena av noe slag..

Skrevet

Når folk ikke kler seg etter sin egen fasong,, altså for store eller for små klær osv.

Synes ikke særlig om "trashy-stilen" heller, klær i nylon, playboykaninen, jeans( og klær generelt) som ser ut som om de er malt på osv *usj* litt sånn glamourmodell ;)

Ellers er det ikke lekkert med voksne damer som kler seg som fjortisser heller, eller folk som lesser på med tilbehør og aldri har hørt uttrykket "less is more"..

Skrevet

glemte sandaler med sokker inni....

Skrevet

Kom på noe av det styggeste jeg vet, nemlig svarte dressbukser til damer i syntetisk stoff, uten baklommer

Skrevet

Haha! Er så enig OsloMor!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...