Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Nå har jeg dyttet for andre gang ikveld på dib.. Kjekt å se at noen nye har dukket opp.. Håper de vil kose seg.. Ikke så lenge siden jeg heller kom meg over her, og synes at det er helt topp her..
boble <3 Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Flott:0) Kjempe gøy med noen nye ja. Ser vi begynner å irritere enkelte med masing om nye medlemmer. Men det er jo bare og ikke klikke seg inn på innlegget...?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2008 Ja jeg så det, men så overså jeg det bare.. Vi maser vel ikke så mye. Er jo samme tråden vi dytter opp.. Og folk kan la være å gå inn på det å se.. Men alltid noen som må irritere seg over slike ting..
boble <3 Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Utrolig egnetlig å la seg irritere over en liiiten "vervekampanje" :0) Men men, får dytte den opp snart igjen;0)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2008 Ja kjekt med litt liv her..Og de må tåle at en tråd bli flyttet opp litt. Er jo så mange andre tråder der.. Så er noe for en hver smak.. Folk irriterer seg jo over de merkeligste ting. Litt rart hvis vi skal begynne å klage på de innleggene her vi ikke "liker" selv.. Skal nok dytte den opp igjen flere ganger..
blond Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Jeg har bare sett en som synes det er irriterende med oppfordringen. Ikke så mye å bry seg om.
* 5 om dagen * Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 titter innom her jeg også :-)) mange "kjente" her jo :-)))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. juli 2008 velkommen skal du være:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå