Gå til innhold

Hvor mye lommepenger i syden... ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker en gjennomsnittsfamilie i syden 1-2 uker?

(vi skal til Hellas eller Spania, vi er 4 i familien - to voksne, et barn på 3 år og en baby på 4 1/2 mnd)

Kom igjen, del erfaringene deres :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg er litt usikker på hva en familie bruker, men tenkte jeg kunne svare likevel. Når jeg reiser til utlandet, og kun har meg selv å betale for, beregner jeg gjerne 500 kr pr dag. Da dekker dette shopping, mat, utflukter osv. Men da har jeg også shoppet ganske mye da... Da hr jeg stort sett hatt rikelig, og er ikke alle dagene jeg har brukt så mye penger. Var dette jeg beregnet da jeg var i Karibien i juleferien sist jul.Vi lagde noe mat selv, og spiste ikke ute hver dag, så jeg følte virkelig at jeg kunne fråtse i klær =)

Men kommer jo litt an på hvor mye man skal spise ute, er frokost inkl der dere skal bo, eller kan dere lage mat selv?

God tur!! Kunne trengt litt ferie selv her nå =)

Skrevet

med 4 stk i familien ville eg reknet ca 1500 kroner til dagen. ikke mindre jaffal. Alså dersom du reiser en uke at du har med deg en ca 10 000. vi var nett i bulgaria, der er det jo kjempe billig med alt, mat å klær. vi brukte vell 11 000kr og vi er 3 i familien.... Elias blir 2 så han krever ikke mye. Vi hadde frokost inkl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...