Gorosa Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Venter nr 3 (er 6+3), og har litt skrekk for vekta. Gikk opp 20 kg første gang og 16 kg andre gang. Begge ganger nådde jeg 90 kg. Denne gangen veide jeg 80 kg da jeg ble gravid. Jeg hadde håpet å komme meg ned noe før jeg ble gravid, men klarte det ikke. Jeg er 170 høy, så jeg er langt fra fornøyd med vekta, og jeg er litt redd for hvor jeg kommer til å ende denne gangen. Spiste ikke spesielt usunt de andre gangene jeg var gravid, men følte jeg la på meg en kilo for hvert eple jeg spiste.
.:(HerQ):. Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Da vil vel jeg bare tatt med i nakkeskinnet og konkludert med: "jaja, vi får late som om det er bikkja som trenger litt mer mosjon, så tar vel ikke jeg skade av det heller????!!!" hehe... Sitter litt i samme båten som deg, er også redd for å legge veldig på meg, har anlegg for det. Og uansett, mosjon er jo bare ett kjempepluss for deg og når det nærmer seg fødsel:) Kjedelig til tider, men det mest effektive jeg kan gjøre iallefall:) Masse lykke til med lillen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå