Gå til innhold

Ja, da var endelig husvasken ferdig...phuuu...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye styr alene hjemme med to små, gitt...tusen ting som må gjøres og hundre grader ute...men NÅ tar jeg helg:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasker du i denne varmen, din galning? ;-)

Så flink du har vært! Vel fortjent...

Skrevet

He, he - ja, jeg MÅTTE bare ta det nå...så ikke UT her. Når småen har ferie fra bhg og leker og roter så føler jeg at jeg drukner...i tillegg har vi lagt ny (sandete...grrrr...) grus ute og har dradd med oss masse sand inn...Milla ble jo skitten etter to sekunder på det gulvet...så det bare MÅTTE tas;o)

Skrevet

He he, forstår det ;-)

Er også alene med 2 små om dagene, og det er absolutt hektisk, ja.

Skrevet

T skal i bhg igjen på mandag, det blir nesten litt deilig...uff, fælt å si det...men han er så vanskelig å trassig for tiden at jeg ikke helt hva jeg skal gjøre... M begynner jo i bhg 18. august, det blir rart...

Minstemannen din begynner vel også nå i august, eller?

Skrevet

What???? Nå i denne varmen? Hva er du laget av da? Muttern og fattern brukte visst feil oppskrift når de laget meg. Beundringsverdig er du,spør du meg:)

Skrevet

Ja, min minste begynner også 18 august :-) Spennende :-D

 

Eldstemann skal ha fri neste uke også, så jeg må legge en slagplan for å holde oss i aktivitet. Ellers er han bare sur og umulig :-/

Skrevet

Ja, sånn er det med T også. Han er smørblid og en liten engel så lenge han har noe å styre med. Han har vært mye ute og hjulpet pappaen med å grave og legge ny grus, da var han bare snillheten selv...men da samboer begynte på jobb igjen på mandag og han måtte være med meg og M, var det slutt på det, ja...håper den trassen snart blir bedre;o/

Skrevet

Hmmm...skjønner jo nå at jeg ikke er helt "normal", he he...det bare MÅTTE tas...så ikke UT her:o/

Skrevet

Ja, det er vel bare alderen... :-P

Min er født 11.12.04. Er ikke T omtrent akkurat like gammel da?

 

Lillebror er jo foreløpig snill som et lam, men han har jernvilje, så jeg frykter det verste ;-)

Skrevet

Jo, han er født 17.12.04:o) Er nok alderen, ja;o/

M er jo snill og lett å ha med å gjøre foreløpig, men hun har jammen vilje likevel. Hun blir nok en stri nøtt å ha med å gjøre etterhvert...T viste aldri den samme viljen som henne da han var på samme alder....i tillegg sier jo "alle" at jenter er vanskeligere enn gutter i den alderen - gruer meg litt, ja;oP

Skrevet

Så flink du er!

Ble svett av å tørke støv i sta`, jeg :-D

Skrevet

Tja, eldste min var heller ikke så bestemt da han var 1,5 år, så det er nok forskjeller. I tillegg observerer jo de små sine "sjarmerende" brødre i aksjon.

Minstemann har begynt å etterligne spytting og slåing nå :-S

Skrevet

Uff, ja - det er jo artig:o/ Milla er så liten enda at hun er bare seg selv;o) Men det kommer vel....

Skrevet

He, he - svett var jeg noen minutter etter dusjen i morges, det;o/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...