Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Gutten min på 2 1/2 år har vært på besøk hos tanten sin i hele dag. Da han kom hjem var han sutrete og sliten. Skulle skifte på han til kvelden, da jeg såg at han var blitt solbrent over hele ryggen og fremme på magen.. Ble helt dårlig.. Huff a mei.. I dag har det vært steiksol og jeg vet at søstra mi har vært ute me alle unga i hele dag. Burde kanskje ha sagt fra til ho, men ho har jo små unger sjøl... Har smørt inn den lille kroppen med aloe vera og håper natten blir god mot gullet mitt.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Uff, stakkar... Neste gang tar du fram solkremen og sier at hun skal bruke den typen!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Huff, ikke godt å være solbrent. Sier alltid ifra hvis gutten min skal til feks svigers men man regner jo med at mennesker med barn selv vet at barn må smøres... herregud... Stakkars lille gutt og stakkars du som er mamma og må se på at gutten din har det vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå