Gjest Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Nåh, jenter har jeg funnet min drømmekjole! Sånn jeg alltid har sett den for meg! Men saken er at jeg vil gjerne at denne kjolen skal sitte fint og mitt mål er å komme inn i en kjole i str 38/40! Og det er ca. 40kg ned i vekt det:s Såååå slanketips? Jeg har 13 måneder på meg! Jeg er stor og tung nå, og vil gjerne gå ned litt før jeg klarer å satse aktivit på trening, så egentlig er det jeg er ute etter en kostregulert kur slik at jeg kan gå ned kanskje ti kg, og derretter kombinere med trening! Tips?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Jeg anbefaler deg å begynne på Grete Roede,da får man oppfølging hver uke,man treffer også andre som har samme mål,det kan være greit å utveksle erfaringer,(innimellom frustrasjon osv dessuten har de hold vekten kurs etter at man har tatt av ønskede kilo,dette kurset er viktigst av alle synes jeg....alt for fort gjort å gå opp igjen... Ønsker deg lykke til! Stå på,det er ikke mye som skal til før endringene skjer Så har du kjempebra motivasjon da Prinsesse for en dag
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Tusen takk for det:) Høres ut om er fornuftig ide:) Ja, prinsesse for en dag, det blir herlig. Og har virkelig funnet meg en prinsessekjole! Brud 09
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 hei, selv hadde jeg meldt meg inn i vektklubb.no eller begynt på grethe.. anbefales, herfår du masse råd o tips og møer folk du kan bli motivert av. lykke til:-)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 hva med ketolysekuren? søk p nettet og les litt om den.. virker for godt til å være sant men de skryter veldig av den, de som jeg har snakket med. denne kuren skal jeg begynne på nå snart, og har som mål å ta av minst 20 kilo før bryllupet mitt i mai 2009(sannsynligvis).
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Jeg støtter dette forslaget! Vanskelig å klare og motivere seg selv hvis man skal slanke seg alene. Grete Rode har et fint opplegg der man slanker seg sammen med flere andre, og man legger om kostholdet permanent slik at man ikke fyker opp igjen i vekt etterpå.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Jeg har en venninne som gikk ned 36 kilo på 9 måneder ved å gå på Grete Rode kurs.Hun la om kostholdet og begynte å trene fast hver uke. Dette er nå 8 år siden og hun har ikke gått opp igjen i vekt siden.
Gjest Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Jeg anbefaler også Grete Roede. Har selv gått på kurs og gikk ned ca 35 kg på et år. Det er helt vanlig mat, ikke noe tull med å ikke spise pasta, ris, brød osv. Bare helt vanlig, alminnelig mat. Noe man kan leve med også etter man har gått ned i vekt.
Gjest Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 Tusen takk for flotte tips:) Har bestemt meg for grethe roede nå! Så da er det bare å være tøff med seg selv og konsekvent! Har iallefall en liten motivasjon i at jeg skal inn i en fin brudekjole da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå