MyBabyGirl Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 blir det noen gang noe av,eller blir det med praten egentlig?? har enda ikke fått mer respons fra en tråd under her ang. lillestrøm treff(var ikke jeg som startet den heller,bare den siste som skrev;)
:) AprilSkatt :) Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 jeg blir gjerne med på treff i Lillestrøm.. Jeg blir 21 til høsten og har en sønn på 3 mnd )
MyBabyGirl Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2008 ja,det hadde jo vært moro å fått til noe en gang da,men d blir liksom bare med praten!
MyBabyGirl Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2008 lite respons bare på denne gitt,så d var jo ikke noe bra tegn:p
Gjest Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 vi har hatt noen treff før.. i oslo... før vi fødte og etter... det fungerte en stund.... så har jeg ikke hørt mer.....jaja.. folk har sitt å styre med....
Katio Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Jeg blir gjerne med på treff, men det ser ikke ut som folk er så interrisert. Går i barselgruppe med folk som er godt over 30 med 2 til 3 unger. derfor vil jeg komme i kontakt med mødre rundt min alder
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Det virker som om dere gir litt opp også fordi det ikke er så mange som melder seg på? Det trengs bare to stykker for å lage et lite treff, så hvis dere er interesserte i å bli kjent med andre unge mødre må dere jo satse litt. En annen ting, sett en dato og et kl slett, det nytter aldri å finne en dato det passer for alle, og et sted må man begynne:) Jeg har vært på mange treff, og har blitt kjent med min beste venninne her inne. Lykke til:)
MyBabyGirl Skrevet 4. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. august 2008 enig med Lisa og lille Noah<3! trenger jo ikke være så mange...
MyBabyGirl Skrevet 4. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. august 2008 Katie Julie!! jeg skulle sende deg privat melding,men stod at du ikke hadde noen profil...tenkte bare at vi kunne møtes i lillestrøm en dag,så får resten slenge seg på hvis de vil! vil du fortelle litt om deg selv?
:) AprilSkatt :) Skrevet 12. august 2008 #11 Skrevet 12. august 2008 Jeg vil også være med på treff .o))
*snart-mamma-til-2-prinsesser* Skrevet 14. august 2008 #12 Skrevet 14. august 2008 Kunne åsså tenkt meg å bli med på treff... men bynner på skola til mandag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå