Gå til innhold

Disse treff-greiene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir det noen gang noe av,eller blir det med praten egentlig??

har enda ikke fått mer respons fra en tråd under her ang. lillestrøm treff(var ikke jeg som startet den heller,bare den siste som skrev;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har provd og gitt opp;)

Skrevet

jeg blir gjerne med på treff i Lillestrøm.. Jeg blir 21 til høsten og har en sønn på 3 mnd :o)

Skrevet

ja,det hadde jo vært moro å fått til noe en gang da,men d blir liksom bare med praten!

Skrevet

lite respons bare på denne gitt,så d var jo ikke noe bra tegn:p

Skrevet

vi har hatt noen treff før.. i oslo... før vi fødte og etter... det fungerte en stund.... så har jeg ikke hørt mer.....jaja.. folk har sitt å styre med....

Skrevet

Jeg blir gjerne med på treff, men det ser ikke ut som folk er så interrisert. Går i barselgruppe med folk som er godt over 30 med 2 til 3 unger. derfor vil jeg komme i kontakt med mødre rundt min alder

Skrevet

Det virker som om dere gir litt opp også fordi det ikke er så mange som melder seg på?

Det trengs bare to stykker for å lage et lite treff, så hvis dere er interesserte i å bli kjent med andre unge mødre må dere jo satse litt.

En annen ting, sett en dato og et kl slett, det nytter aldri å finne en dato det passer for alle, og et sted må man begynne:)

Jeg har vært på mange treff, og har blitt kjent med min beste venninne her inne.

Lykke til:)

Skrevet

enig med Lisa og lille Noah<3! trenger jo ikke være så mange...

Skrevet

Katie Julie!! jeg skulle sende deg privat melding,men stod at du ikke hadde noen profil...tenkte bare at vi kunne møtes i lillestrøm en dag,så får resten slenge seg på hvis de vil! vil du fortelle litt om deg selv?

Skrevet

Jeg vil også være med på treff .o):o)

Skrevet

Kunne åsså tenkt meg å bli med på treff... men bynner på skola til mandag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...