Gå til innhold

Bleier til 17.40 euro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på rhodos 2 uker og der kostet bleiene 17.40 euro.Glad jeg hadde med bleier hjemmenfra:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme i Frankrike. Gode bleier er sinnsykt dyre mange steder!

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

men så var det sikkert en større pakke enn du er vant med

Skrevet

Det var ikke større pakke og bare vanlig pampers aktiv fit.

Skrevet

I Frankrike koster vanlige pakker med Pampers f.eks nesten det dobbelte av hjemme ... men det meste ellers er jo billigere så det er egentlig ingen grunn til å klage :-)

Skrevet

Hehe, syns det er litt smålig å ta med bleier hjemmefra-hvor mye penger bruker du egentlig på bleier i ferien egentlig? :-) Syns selv bleiene er overpriste på enktelte turistplasser, men bruker heller plassen i bagasjen til noe fornuftig ;.)

Skrevet

Synest det ikke er smålig i det hele tatt å ta med bleierDet går faktisk en god del bleier på 2 uker.Plassen som bleiene tok på turen bort trengte vi på turen hjem.

Skrevet

Å si at det er smålig synes jeg er rart.

Det er ikke alle som har råd til å bare slenge rundt seg med penger.

Vi skal til sverige og jeg tar med bleier hjemmefra fordi det er dyrere der, tar med flere ting som er billigere her hjemme.

Å kalle meg smålig for at jeg prøver å være økonomisk synes jeg blir for teit.

Skrevet

Det er ikke det at vi ikke har råd til bleier,men når turen koster en formue i seg selv (34000), synest jeg det er drøyt å skulle betale fire ganger prisen for bleier +at vi trengte den plassen bleiene tok til tilbakeveien.

Skrevet

vi betalte 16 euro på Mallorca nå.....

Skrevet

Det er nettopp det jeg mener, hvorfor bruke mer penger på ting enn man må. Man får ikke mer penger av å drite i hva man bruker penger på hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...