Gå til innhold

Veldig svak positiv hcg billig test først etter 10 min, gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ikm er om 4 dager og jeg tok en billig test i dag tidlig, den ble veldig svak positiv men ikke før det hadde gått sikkert 10min. På pakken står det at man ikke skal lese av etter 10 min, så da er spørsmålet om jeg kan være gravid eller ikke. Jeg tok den samme testen forrige måned og kan ikke huske at den ble svak positiv etter en stund... Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke du skal stole på den testen, hverken til det ene eller andre. Jeg tok en sånn ca 5dg før mensen, og den var så godt som negativ ( med litt godvilje ble det en strek ;)

 

Men 1dag før testet jeg med CB digital, og den sa: Gravid :) Vent heller noen dager, så prøver du en sånn!

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Siden i går har jeg testet to ganger til, en gang på kvelden i går ,og en gang i dag tidlig. Det ser ut som testene blir bare mer og mer positive, så nå har jeg virkelig tro på at jeg er gravid! Strekene er godt synlige, men ikke like sterke som kontrollstreken, og kom fram lenge før tidsfristen var ute. Billigtestene jeg har er fra babyornot og trenger bare 25mmol hcg for å slå ut står det på pakken. Håper på det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig!

Gratulerer!

 

Jeg tok først en billigtest, som viste svakt,svakt posiiv, men så tok en to stk CBD som begge lyste GRAVID :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...