Gjest Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Mannen skulle i butikken så jeg ba han kjøpe bleier til vi drar i morgen. Kjekt med en ny pakke liksom. Hva kommer han tilbake med? Up & Go bleier han vet jeg hater og aldri kjøper...... sukk..... må man gjøre ALT selv?
Kondis som en murstein Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Jepp, det må man ;o) Om jeg ber om litt godis, kommer han hjem med noe nytt som har kommet som smaker herk, hehe!!
mammatil4gull Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 he he he jupp .... man må gjøre det ....
to jenter og ett gull i magen Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 he he smil og takk pent:) vær glad han i det hele tatt fikk med seg rett størrelse he he:) selvom bleietypen er feil.
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Han liker vel up and go selv da vet du ;-) Du må nok gjøre alt selv om du skal være så kresen, he he.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 menn er i grunn ganske smarte, de vet at om de gjør en dårlig jobb mange nok ganger så blir de ikke bett om og gjøre det mer, for da tar kona over oppgaven...
Leirha Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Hehe, det har blitt nevnt før her, menn er ikke tankelesere dessverre.... Man må spesifisere til dem hva man skal ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå