metaMORfose Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Vi liker å legge oss sammen. Ligge og pludre litt tett inntil hverandre før vi sovner. Det er koselig. Ikke alltid vi får det til, men. Men vi sovner da alene også altså ))
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Ja, liker å legge oss sammen. Er egentlig sjelden vi ikke gjør det.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Vi legger oss stort sett alltid samtidig:) Går på badet samtidig, og i seng.. Er koselig syntes jeg. Selv om mannen som regel sovner gansge så fort, men vi kan jo legge oss forskjelligt også, men det er egentlig veldig sjelden det skjer..
piano♫ Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Ja, vi liker å legge oss samtidig. Den pratestillestunda om kvelden er innmari koselig :-). Er stort sett sånn at en av oss blir trøtt, tusler på badet, og da kommer den andre rett etterpå. Hender mannen ser film (seint, mens jeg blir trøtt), da sover jeg gjerne på fanget hans. Men jeg kan sovne alene også, da - liker det bare ikke så godt ;-)
boble <3 Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Jaaa, synes det er kjempe kos. Han derimot sovner gjerne på sofaen og er umulig å hale opp når han først har sovnet. Så et par ganger i uken kommer han tusslende ned på soverrommet i løpet av natten.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Vi legger oss samtidig=)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Ja, det gjør vi alltid, det bare blir sånn...med noen unntak selvfølgelig...
**¤¤** Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Nei, ikke nå lenger. Vi gjorde det før vi fikk barn, men ikke nå lenger. Han er mere B menneske og jeg A.
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. august 2008 #9 Skrevet 1. august 2008 Før vi fikk barn, og før vi flyttet, la vi oss alltid samtidig. Ville den ene se film sov den andre i fanget. Og var den ene trøtt så gikk vi begge og la oss. Men de siste 1 1/2 - 2 årene har det blitt snudd helt rundt. Har nok en del med å gjøre at vi ikke har det så fantastisk sammen også, at vi virkelig jobber med forholdet. Jeg bryr meg null om når han legger seg, går og legger meg når jeg er trøtt. Men nå er jo jeg alene hele ukene, så da er eg vant med å styre meg selv.
blond Skrevet 1. august 2008 #10 Skrevet 1. august 2008 Som regel ikke. Vi har forskjellig døgnrytme.
lillebror er " forsinket" Skrevet 1. august 2008 #11 Skrevet 1. august 2008 Vi legger oss som regel samtidig. De gangene vi ikke gjor det, syntes jeg det er tomt i senga og at det mangler noe :-(
metaMORfose Skrevet 1. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 1. august 2008 Enig med lillebror er forsinket. Og nå er jeg syk, da vil jeg i hvert fall ikke ligge alene.. snufs ))
lillebror er " forsinket" Skrevet 1. august 2008 #13 Skrevet 1. august 2008 Nei, da trenger du en arm aa ligge paa :-)
Koseklompen Skrevet 1. august 2008 #14 Skrevet 1. august 2008 Vi legger oss så ofte som mulig samtidig. Hender seg han blitt litt lengre oppe for å sysle med noe på dataen...siden jeg stort sett oppkuperer den mesteparten av kvelden så er det par ting som må gjøres
yasmina Skrevet 2. august 2008 #15 Skrevet 2. august 2008 Ikke naa som jeg er gravid, da syns jeg egentlig det er best aa legge meg alene.... iallefall naa som alt begynner aa bli saa stort og tungt. Midt i var det kos aa ligge og kjenne etter spark osv sammen,naa har det gaatt litt over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå