Gå til innhold

Dere som har barn på 4-5 år...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de veldig masete og prater de mye?

Puh, jeg blir helt utslitt av eldste på 4,5 år. Han snakker heeeele tiden, om et eller annet, og ofte forstår jeg ikke sammenhengen i de megalange setningene hans en gang. Ofte sier han: du, mamma? Også kommer det ikke noe mer.

I tillegg spør han om ALT. Hvorfor det er slik og sånn, hva jeg ler av, hva sa jeg til pappa nå osv :-) Nesten så jeg river meg i håret av og til, så mye snakker han (og maser innimellom), hehe.

Flere med meeeeget skravlete barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 5 unger fra 2 - 14 år og de lider av munndiarè alle :)

Skrevet

4-åringen min babler så mye at jeg bare sier jaaaaaaa og mhmmmmmm. En haug med usammenhengende setninger uten mening, vanskelig å forstå selv for en mor, tjihi.

Skrevet

He, he, vi sa det akkurat om 4-åringen vår, for han er det helt umulig å tenke en tanke inne i hodet, alt skal ut av munnen :-)

Han tier ikke still et sekund, men prater hele tiden, med alt og alle.. Tror det er ganske normalt for alderen, 7-åringen min var også sånn, men ikke så ikke som lillebror, så noen persolighetsforskjeller er det nok.

Skrevet

Også 4,5 åringen min som egentlig er en stille og beskjeden unge... er nok ikke like pratsom borte, og i bhg, så alt renner vel ut hjemme :-)

Skrevet

høres ut som min lille to åring det der..hihi

Skrevet

Min eldste er bare 3,5 år, men han er definitivt allerede på det stadiet ;-)

Underholdende, men tidvis litt slitsomt.

Skrevet

JAAAA!

Han prater og prater og prater og prater..... Hehe, av og til må jeg rett og slett bare lukke ørene, og si mhm, og jaaa... :)

Når han legger seg, så hører jeg han hviskre og hviskre, helt til det plutselig blir helt stille.. han snakker seg i søvn:P

Skrevet

JA, har en på 4,5 år og han skravler non stopp.

Og han tåler ikke at andre prater og avbryter stadig. Og han hyler når jeg sier, nå pratet mamma. NEI NEI, nå prater jeg mamma.

Han spør og graver om de rareste ting, men det er jo også til tider sjarmerende!

Skrevet

Også så mye rart han sier bare for å finne på å si noe. For eks. i bilen: Du, mamma? Ehhh... atte... ehhh, ehhh, atte... hvorfor svingte du nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...