Gå til innhold

"større unger som "plager de mindre" kjefter dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på et stort barneanlegg for de mindre fra (1-5 år ca... etter aktivitetene som var der) i løpet av de 3 dagene var det en eldre gutt ca 8 år inne på anlegget og alt han gjorde var å være stygg mot de mindre. Min tur var det når junior var i et lite hoppeslott sto helt ute på kanten og balanserte og der sto denne eldre gutten inne i slottet tok sats og hoppet og plutselig lå junior på bakken med kløvd leppe på tre steder og blodet sprutet og rant... jeg hadde mer enn nok med å tørke blod og ordne opp og få junior hjem... men tenkte etterpå... hadde jeg fått tak i denne 8 åringen så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort med han for å si det sånn..

Sier dere fra til slike eldre som småplager mindre som ikke kan forsvare seg, eller skal unger ordne opp selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg sier ifra. Sier ofte i fra til ungene på lekeplassen hvis jeg ser noen plage andre. Kjefter ikke, men sier ifra om at jeg ikke synes noe om det.

Skrevet

jeg sier i fra om folk plager værandre uansett alder på plageren og den som blir plaget

Skrevet

Jeg sier ifra. Uansett alder.

Samme om de er er eldre eller yngre...selv barn skal være snille med hverandre. Jeg sier ifra da på en fin måte...noe à la; "Nå skal alle være snille mot hverandre". Jeg kjefter ikke på ukjente barn, men sier gjerne noe ord til foreldrene.

Skrevet

Jeg sier klart i fra. Det har jeg ingen problemer med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...