Gå til innhold

Mmmmmm..ja ja.....helt sikkert...det går seg til....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis anonymknappen kom tilbake her, ble det kanskje mer seriøst på anonymsiden...

Skrevet

Synes det er morsomt på anonymsiden jeg:-)

Skrevet

Det er vel gøy på anonymsiden for 1.50 høye menn, skallede, tjukkaser på seksti år, med uhyrlig lav selvtillit, som kan lese om unge kvinners problemer....

Skrevet

Jasså?? Nok ei bitter surfitte som har forvillet seg inn på denne siden!! Skal si deg en ting bolla mi, at det er greit du sitter hjemme i din egen lille boble med å synes eller tror!!! Vi har hatt nok av slike slamsete kalkunfitter som deg her inne tidligere..De aller fleste er i dag psykiatriske pasienter på livstid, mens andre sitter hjemme og prøver fortvilt å sette sammen pc og tastatur etter gjentatte sinneutblåsninger og frustrasjoner her inne!! At du vil havne i den kategorien der er jeg ganske så sikker på... lete etter pcdeler på gulvet,, stor og feit, alene..Eneste sex'n du får er hybelkaninene som står å nijukker på deg når du subber gulvet:-) Det kan ta noen 10-år å prøve å bryte ned min selvtillit..noe jeg faktisk ser som helt nyttesløst...jeg sliter faktisk med alt for mye!! Mens du garantert knuser speilet for at speilet ikke er stort nok til å få med hele figuren din, så står jeg FAKTISK å sleiker speilet pga det herlige og delikate synet som møter meg hver gang jeg ser meg i et speil:-)

Skrevet

Jeg liker faktisk hybelkaniner... Har en farm under senga, så jeg bare kan nappe fram en hver kveld min kjære avviser den store, ekle kroppen min.

Jasså, du står å sleiker speilet?? Rekker du opp, eller står du på en gardintrapp??

Skrevet

Tjukka!! dette er kranglesiden!! så du får prøve å lirke ut noe mer enn dette:-)

Skrevet

Det stemmer det. Ingen gardintrapp, den tåler ikke vekten av deg. Du har bare hengt speilet usedvanlig langt ned, sånn som i skobutikker, sånn at du kan stå å si til speilet ditt om kvelden, mens du tar av deg hamster tupeen du har på hodet, "lille speil på veggen der, la meg ligne på han mannen der", mens du peker bort på bildet av Jan Thomas som du har rivd ut av se og hør, og teipet opp med gaffateip over den skitne madrassen du kaller seng, i den lille hybelen på 9 kvm med grå og brune vegger som en gang i tiden var hvite.

Når du har lagt deg på den flekkete madrassen din, titter du opp på bildet og undrer hvorfor du har en merkelig kribling litt under navelen, men magen din er selvfølgelig alt for stor til at du skulle kunne se hva som foregår der nede, det har du igrunnen ikke gjort så lenge du kan huske.

"La meg bli som han" mumler du fornøyd i søvne, mens det renner en elv med slim ned på den utslitte hodeputen din, og du drømmer ulovelige drømmer om deg og Jan Thomas dansende på stranden på en øde øy.

Forresten er mellomnavnet mitt "Sylfide", så kom faen ikke her og kall meg tjukk!!!!!!!

Skrevet

Hmm... se der ja tjukka !! nå likner det noe!! Dette du klarer å lire fra deg er vel egentlig bare koseprat for min del.. Stokker du om sylfide så minner det om smellfeit på urdu:-) Angående dine bilder av meg, så må du nok raskt omstille hjernen din ganske så kjapt. Når groupisen min her inne er tilbake fra ferie så kommer de til å hakke løs på deg, til all medisterdeig, kjønnshår og navlelo er samlet sammen i en stor beholder å dumpet på 1000 meters dybde støpt inn i betong!! så bare pass deg tjukka! De speilene du prater om dekker faktisk fra gulv til tak i hele huset!! dette gjør jeg kun for at jeg må se hvor herlig jeg til enhver tid!! Mens du napper nesehår og slafser popcorn godt dynket i eggedosis og sjokksaus, så har vi normale her inne et liv vennen:-)

Gjest Toxic
Skrevet

"Ps. Du går inn på eget ansvar!"

Jeje...

Hva har skjedd her inne, egentlig? Er det blitt skravlere av hele gjengen?

Skrevet

Viktigste at det blir litt aktivitet:-) Så kommer nok kranglinga av seg selv etterhvert, skal du se.

Skrevet

Talkum er bra mellom valkene, Yppert.... Gå på apoteket og spør om de har en palle, så du har ut måneden...

Skrevet

TALKUM???? for det første har jeg tatt patent på å kverke slike fetiser og surfitter som deg og hun der InnMariSterk!! Min velskapte og delikate kropp ville fått slike soppbefengte og udelikate damer som dere til å foreta et kollektivt selvmord, når dere ser hvor herlig en person kan bli:-) Prøv heller å skru opp intervallene med Canesten jenter...kan erstatte feks majones på brødskiva:-)

Skrevet

Jeg skal tenne et lys for dere.

En bønn er bedt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...