Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Mannen skulle hente meg på jobb i dag, men når jeg kom utenfor jobben var det ikke et menneske der. Ringer ham, og joda - han har parkert ungen hos sin mor, kjørt en time og blitt med en kompis på båttur, og der har han vært i hele dag! Nå var han midt utpå sjøen, og kunne ikke være hjemme på minst 1,5 time. Pga ham måtte jeg gå i en halvtime og deretter vente en halvtime på buss, siden jeg jobber midt i ødeland. Flaks for han at jeg hadde kontanter til bussen, for minibank finnes det ihvertfall ikke i det området.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Og hva var unnskyldingen? Ja, da hadde jeg kalt min mann for en jævla dust også!!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Han hadde ikke sett på klokken. Ringte nå, han er hjemme om en time og da er det ihvertfall ikke vits å hente småen, for hun sover som en stein og blir et helvete å legge igjen hvis vi henter henne...
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 ...og det blir ihvertfall ikke noe på ham i kveld!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 For et omtenksomt sjarmtroll! Jeg håper du pønsker ut en passende hevn! Si fra om du trenger hjelp. Min erfaring er at sånn efolk ikke skjønner hvor dårlig de oppfører seg før det svir ordentlig på pungen!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #7 Skrevet 26. juli 2008 Ja, jeg skal nok finne på en passende hevn!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #8 Skrevet 26. juli 2008 Du høres ut som ei manipulerende drittkjerring spør du meg! At du forlanger at stakkaren skal hente deg, for at du ikke gidder å gå høres helt banan ut! I det været her kunne du syklet, gått osv osv!! Hadde jeg hatt et slikt lat kjerringkrek som deg, så hade jjeg faen pparkert båten midt på atlantern, bare for å komme lengst mulig vekk!! Du kunne heller forbrent de kalloriene med en gåtur enn å kalle stakkaren for en dust! Ikke rart folk blir feite!!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #9 Skrevet 26. juli 2008 Haha, du er nå god du, Ypperten :-) Selvfølgelig kunne jeg gå. Og det gjør jeg også ofte. Poenget er jo at han skulle hente meg, og holdt ikke det han lovet :-) Ikke er jeg feit heller!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #10 Skrevet 26. juli 2008 eheeeeee???? hadde han lovt å hente deg??? Send han over til meg, så skal jeg banke litt vett inn i toppen på stakkaren!! Mannfolk lover vel ikke bort slikt vel:-) Du får sende han på skole og oppdragende kursing til meg, så skal det bli skikkelig mannfolk av han også skal du se:-)...hmmmm jasså?? så du er ikke feit altså:-) hmmmmmmm...nice:-)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #11 Skrevet 26. juli 2008 Hehe, godt du er i godhumør i sola:-) Ja, jeg blir litt frustrert når han lover å hente meg så jeg skal få kommet meg hjem og vasket HANS hus, og lage biff og fløtegratinerte poteter til HAM, og så kommer han ikke, så jeg må bruke en halv evighet på å komme meg hjem istedenfor! Feit er jeg ikke nei, er 50 kilo og 165 cm høy.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #12 Skrevet 26. juli 2008 Ok da... skal vel innrømme at det var litt dårlig gjort av han da:-) Kos deg med biffen og vær forsiktig med de fløtegratinerte potetene... kan raskt havne opp på 90 kilo med slike innabords:-)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #13 Skrevet 26. juli 2008 Jeg spiser lite karbohydrater, for å holde meg tynn. Bare litt poteter, og mer salat. Uten dressing, selvfølgelig!
!!!! Skrevet 26. juli 2008 #15 Skrevet 26. juli 2008 Skulket jobben.... dumpet barna og løy for kjerringa. Akkurat som ventet fra det kjønnet. NEXT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå