Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

på kvelden.....hver kveld får jeg så vondt i hodet. Jeg drikker kanskje litt for lite osv, men ikke hver dag. Er 13 uker på vei og det er mitt 3 barn. Kan ikke huske og hatt det sånn....

Noen som har noen råd:-)

Klemmer klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja har nettopp hatt 9 dager i strekk med hodeverk, veldig slitsomt! Så igår drakk jeg mye vann på ettermiddag\kveld, har ikke hatt vondt i hodet i dag. Det hjelper å drikke hvertfall.

Noen sier også at det er fordi jeg venter jente jeg har vondt i hodet? Hehe.. Et vanlig jentesymptom liksom, men vet ikke jeg.

Skrevet

Jeg har og vært plaget av hodepine de siste kveldene... merkelig syntes jeg - at det bare er på kvelden liksom... prøver å drikke masse, men er kanskje ikke nok !!??

Skrevet

Jeg har hatt ekstremt mye vondt i hodet (og leste at det var et tegn på at det var gutt:) Det viste ul-bildene også *ler*)

I fht hodepinen har jeg forsøkt å drikke mye, drikke lite, gå tur etc. men ingenting hjalp noe særlig! Sist gang hos jordmor sa hun at jeg kunne prøve å ta jern (hadde hb på 10,3), og det har gjort underverker altså! Bank i bordet!!:)

Skrevet

jeg har hatt hodepina nå i 2 mnd og er delvis sykemeldt pga dette,klarer bare halve arb dager ,visst jeg går fulle dager så ligger jeg rett ut med hodepina. men nå som jeg går halve dager så er jeg sprek som bare det på ettermiddagen ,da etter en liten blund på øyet etter jobb da . men det viser seg at blod prosenten min har vært litt lav så kan være derfor men legen min synes ikke det . han mener det bare er hormonellt

Skrevet

Vær oppmerksom på at hodepine også kan være et tegn på høyt blodtrykk, noe som er kjapt gjort å sjekke hos legen. Jeg hadde veldig høyt blodtrykk i forrige svangerskap (i motsetning til nå, som det er veldig lavt) - og var veldig plaget med hodepine.

Trenger selvfølgelig ikke være høyt bt, men det er lurt å få det sjekka for sikkerhets skyld.

Skrevet

ja det er sant at det kan være ett tegn på høyt bt.. men i mitt tilfeller er det herl stabilt og fint selv med hodepine

Skrevet

STRESS NED, sov nok og drikk mye vann :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...