biie Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 hei jeg er født 240578, jeg har termin 26okt, kan du se om jeg får jente eller gutt? hvor mange barn vil jeg få i mitt liv og hvilke kjønn. kan du se når min siste graviditet vil inntreffe tusen takk
Slisha Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Hei Biie :-) Jeg tror at du ønsker deg minst tre barn, og det ser ut som du får det. Det kan se ut som du blir gravid med tvillinger neste gang, men er ikke sikker. Ditt andre barn vil bli født i vektens tegn, så det vil komme litt før termin, jeg tror det er en gutt. Jeg får frem mye blått og gult i hvert fall. Beste ønsker fra Slisha :-)
biie Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2008 takk for at du tok deg tid til å svare.
biie Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2008 hei jeg har alt en liten gutt, og barnet i magen min nå er en gutt ifølge ul. det 3 barnet du nevner kan du se kjønnet og ca når det blir født(år)? klarer du å se om gutten nå i oktober blir mange kg ved fødsel? takk takk
biie Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. juli 2008 fortell meg gjerne om du ser andre ting som angår meg:)
Slisha Skrevet 30. juli 2008 #9 Skrevet 30. juli 2008 Hei igjen! :-) Ja, det blir gutt igjen. Når det gjelder vekten, får jeg ikke opp mer enn at han blir på størrelse med den førstefødte. Jeg får jentefølelse også, så jeg tror du vil få ei jente i fremtiden. Beste ønsker fra Slisha :-)
biie Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. juli 2008 jeg må si jeg er imponert, jeg har lest en del av de andre her du har svart og at du "ser" mye riktig. min førstefødte var 4580g, så da har jeg noe å "glede"meg til, går vel bra denne gangen å jeg regner med at du ikke " ser" mer på meg enn akkurat det jeg spurte om. hvis du ser noe mer så vil jeg gjerne vite:) Beste ønsker til deg å.
Blidogfornøyd:) Skrevet 30. juli 2008 #11 Skrevet 30. juli 2008 Jeg er født 240484, og prøver nå å bli gravid. Kan du se noe om utsiktene mine? Ei som var klarsynt kom til meg å sa at jeg var veldig fruktbar, og det var like etter vi hadde bestemt oss..Så er litt spent på ditt svar:) Og om du ser noe kjønn.. På forhånd, takk..'
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå