Snappie Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Hvordan er barnet ditt i hundedagene? Det er sagt fra gammelt av av barn kan bli urolig og utilpass i disse dagene. Noen med noe å dele?
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Min baby er det. Plutselig blitt grinete, irritabel, gulper enda mer enn han pleier og gjøre, og ville ikke spise grøten sin i kveld, noe han alltid pleier å gjøre. Men om det er hundedagene, varmen eller om det er tenner på gang kan jeg ikke si helt sikkert...
Snappie Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2008 Min er urolig, grinete og sover dårlig om natten. Matlysten er ikke på topp heller, men det samme her: Vet ikke om det er varmen, tenner eller andre ting. Hundedagene er fra 23. juli til 23. august. Bla. vanskelig å piske krem av fløte og melkeprodukter og andre matvarer har dårligere holdbarhet. Oppblomstring av maneter og alger. Det sies at hvis denne perioden innledes med godvær, vil som regel godvøret holde seg slik resten av perioden. Det har litt med noen stjerners plassering i forhold til solen osv.... Merklige greier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå