Gå til innhold

For feit for shorts!!!?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ute er det vel ca 30 grader, og varme i kombinasjon med en graviditet kan bli ganske uholdbar. Beveget meg derfor til sentrum i dag ikledd en shorts, ikke av de korteste og heller ikke av de trangeste, men du verden så mange stygge blikk jeg fikk der jeg gikk. Er der en grense på hvor gammel man kan være eller en vektgrense for når man bør lide seg gjennom varmen i et langt skjørt eller bukse????

Er vel selv ganske normal, ikke så tynn, men heller ikke så tykk, kommer godt innenfor normal BMI, men er vel av de som har kiloene plassert på baken i stedet for puppene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KAn ikke tenke meg at folk skulle reagere på det med mindre du hadde tidenes kameltå. Har smilt litt av jenter med påmalte shorts i dag, men de var ikke tykke. Bare et par størrelser større en shortsen. Så også en mor med 4 barn i en skikkelig kort og trang shorts i dag. Rævballene ble delt på midten og hang utenfor. Hun var tynn som en reke, men lekkert var det ikke. Min verste shortsopplevelse var likevel en bitteliten mann i en bitteliten shorts som ikke hadde bitteliten tiss, den hang også utenfor....

Synes din shorts hørtes helt kosher ut.

Skrevet

Sikker på det ikke hang dopapir ut av linningen bak eller noe da... ;-)

Kan ikke skjønne at du skulle få så mange stygge blikk pga en shorts, folk har jo ingen hemninger i dag, digre dissemager henger bare utenfor en trang bukse, tenåringer bruker tunikaer som kjole (kort,kort), store damer med enda større pupper dissende uten bh under en vid reklame t-skjorte osv. Sikker på at du så helt ok ut i din anstendige shorts, det så du vel selv i speilet hjemme?

Men føler du deg ikke vel i det har de noen helt topp skjørt i luftig A-fasong som rekket til kneet på H&M, jeg er storforbruker av dem...

Skrevet

ja, før jeg dro hjemmefra sjekket jeg at alt såg greit ut, ingen valker som viste og syntes selv at lårene var tilstrekkelig tildekket i forhold til temperaturen, men følte at jeg skikkelig hadde bommet på antrekket da jeg møtte folk.. Men det spørs om jeg ikke får ta meg en tur på H&M ja. Har ikke så lyst å oppleve dette så mange ganger, så får jeg heller spare shortsen til hjemmebruk.

Skrevet

Kan hende at med et par gravidkilo ekstra at det er mer du som TROR "alle" ser stygt på deg.. Er selv blitt ganske selvbevisst/usikker på hva jeg har på meg nå som jeg er svær og høygravid enn jeg var da jeg ikke var gravid. Tviler på at "alle andre" bryr seg egentlig, mer egen selvbevissthet som spiller inn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...