Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Min niese er 3 år og 2mnd. Hun ammes fremdeles et par ganger om dagen, men det skjer når de er alene. Hun får også tåteflaske med saft og melk når hun ber om det.... Hva synes dere om dette? Ville dere reagert/sagt noe til moren!?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Hvorfor skulle jeg sagt noe til moren?! Hun gjør da som hun selv vil, og man bør respektere at andre ikke har samme måte som deg å gjøre ting på.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Reagerer litt på ammingen og flasken med tanke på alder fordi jeg tenker på tenner og at jeg ikke vil at mine barn skal huske å bli ammet. Likevel er det vel hennes sak, og med mindre hun holder datteren tilbake for å beholde babyen sin ville jeg ikke sagt noe.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Jeg synes også hun må styre dette selv, samtidig som jeg ikke ville gjort det samme selv. Kommer heller ikke til å si noe til henne. Vil bare høre om andre hadde reagert på det. Er jo mange med sterke meninger her.. HI
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 jeg er for aming, men ville ikke blandet meg oppi det hun gjør med mindre hun spør meg. det er ikke min sak
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Hva synes dere om dette? Ville dere reagert/sagt noe til moren!? Hallo-hvorfor skulle man reagere/si noe til moren? DET ER DA DERES LIV OG IKKE DITT???? Mye rart folk skal blande seg inn i :-S
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Hehe, slapp av. Var bare et spørsmål... Betyr ikke at JEG vurderer å blande meg i det. HI
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #8 Skrevet 25. juli 2008 flaske når ungen er 3 år er litt drygt synes jeg da. det samme gjelder puppen.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #9 Skrevet 25. juli 2008 Har vel reagert på det, men ville ikke ha sagt noe. Noe anet ville jo ha vært hvis det var mishandling det var snakk om. Ungen tar jo ikke langsiktig skade av det da.. Verst er det jo at ho får saft på flaska..
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #10 Skrevet 25. juli 2008 Hehe, det er så morsomt å se de illsinte irriterte innleggene folk sender som svar på spørsmål... Kan jo ikke ytre frempå med noe her inne, før hormonelle spirer river av seg håret i frustrasjon... hehe, jaja det er vel en del av det å være gravid Som et svar til HI: ja jeg ville også reagert på det, men ikke gjort noe med det. Ha en fin dag alle sammen
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #11 Skrevet 25. juli 2008 (Det gjelder ikke bare dette innlegget)
mamma til 2 små:=) Skrevet 25. juli 2008 #12 Skrevet 25. juli 2008 Hadde ikke reagert:=) Jeg syns det er litt rart og amme en unge på 3 år men det er jo egentlig bare bra..Bare uvant for meg.Det med tutteflaske med melk eller saft bryr jeg meg ikke om. Jenta mi på 3.5 år vil fortsatt være baby en gang i blandt..Hun har en bror på 6 mnd så... jeg gir av og til melk men helst vann...Jeg gir ikke saft men bryr meg ikke om hva andre gjør.Jeg har vel mine feil og uvaner.Ingen er perfekte!
<3 + <3 + ? Skrevet 25. juli 2008 #13 Skrevet 25. juli 2008 Reagerer egentlig mer på at hun får saft på flaske enn at hun ammes, men dette må være hver enkelts valg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå