Guttemamman:-) Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Jeg kommer fra ei lita bygd der alle vet hvem alle er. Men det er langt fra alle jeg orker å ha noe med å gjøre, mange jeg rett og slett misliker. Men så legger disse menneskene(de som på død og liv skal se så populære ut med masse venner) meg til som venn på facebook. Blir jo for dumt å ignorere synes jeg. Virker liksom så jævlig sær da...Mange jeg aldri har snakket med en gang og det er over 10 år siden jeg flytta fra bygda. Mulig jeg er teit som irriterer meg over sånt men men.........
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 he he.. det der irriterer meg også. Jeg la nettopp til en "venn" jeg ikke kjenner men som jeg husker vagt fra skolen. Ikke interesserer mun meg heller. whatever.. neste gang ignorerer jeg bare, akkurat som alle de winnie the poohs, blomstene, cuddlebears og resten av mølet de sender uten å tenke. burde ikke vært på facebook faktisk for det meste irriterer
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Lær å si nei! Trykk på ignorer. Så vidt jeg har skjønt, vil ikke den du ignorerer få beskjed om det engang, det eneste som skjer er at den aldri får beskjed om at du har akseptert. Du kan også slette folk fra vennelista di uten at de får beskjed, det eneste som skjer da er at de slutter å få beskjed om ting du gjør på facebook og at de ikke finner seg selv på vennelista di hvis de leter. Slett i vei!
Libido- Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Er jo bare å ignorere dem vel. Jeg har også fått forespørsel fra folk jeg har gått på skole med, men aldri snakket med. De avslår jeg glatt.
Guttemamman:-) Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2008 De ser vel at jeg er borte fra deres egen venneliste da...bra det ikke er bare jeg som irriterer meg over sånt da he he. Synes det virker for dumt å bare slette nå sjø....dere vet at på bygda snakkes det noe sinnsykt. Ho ........ har blitt så fisefin at ho ikke kan ha oss som venn...Men hva interesserer det dem hva jeg skriver/legger ut der da...hadde jo aldri noe kontakt da vi bodde i samme bygd så hvorfor nå liksom!!! Har vurdert å gjøre sånn at ingen finner meg, at bare jeg kan finne andre...har nemlig ei venninne som har gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå