Monajenten Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Jeg har gått med en t-skjorte i dag med litt armer. Skal på fest imorgen og gå med en kjole som bare har tynne stropper. Det var jo kjempelurt av meg med den t-skjorten, har et sinnsykt skille på armen:-s Lekkert??? ÅÅåjjjaaaada, hvit rygg, hvit skulder og rød arm:-/
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 hehe.. huff.. du får sole deg på dagen i morgen så blir helle deg rød i stedet.. ellers får du bade i yoghurt eller aloverea, da er du ikke rød i morgen ;-)
Monajenten Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2008 Har allerede smurt med aloe vera, og satser på at det blir litt bedre etterhvert. Evt. får jeg ta på meg lange hansker og gå uten klær:-P Sånn at skillet skal jevne seg ut liksom;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 hehe... jeg vil dra på stranden med deg i morgen om du skal ha på deg lange hansker og ikke noe mer... hehe... det må være et artig syn :-)
Monajenten Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2008 Hahahahah:-P Det blir i så fall kun på terrassen, jeg er nok ikke å finne på noen strender.
melkekua™ Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Du får ta deg en shoppetur, kjøpe deg sånn sjal eller sånn jakke man bruker til sånne fine kjoler )
Monajenten Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2008 Godt tips, men jeg skal ha på meg Carriekåpen min;-) Dessuten er det så varmt at jeg kommer nok ikke til å orke å ha noe sjal eller jakke på meg utover kvelden:-s
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #8 Skrevet 25. juli 2008 For å få gjevnet ut skille litt, kan jeg anbefale deg, Dove sin fuktighets krem med litt selvbuning... Jeg bruker den selv for å få vekk skille:)
Monajenten Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. juli 2008 Ohhh nei, det kan jeg ikke:-O Da brenner jeg opp med min hvite hud;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå