ツWonderfull Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Savner dere han da, eller synes dere det bare er deilig? Min er borte nå, kjeeeempe deilig!!! :-) Og ikke merket noe til det heller på en måte, siden jeg alltid tar meg av alt med unger og hus likevel....bare godt at han er borte. og JA, vi sliter veldig i forholdet... men bare lurte på hvor "normalt" det er å ikke savne mannen??
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Min er aldri borte, men jeg hadde nok ikke savnet han så mye :-P
Mor di! Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Er deiligt en kveld eller to, men er han borte flere kvelder enn det så savner jeg han bigtime! =)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 ja jeg savner han oftest da. men det er deilig med en alenekveld innimellom ) vi sliter ikke i forholdet da.
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Synes det er litt deilig og litt dumt:) Savner han gjør jeg, men desto bedre å se han igjen da:) Akkurat nå er det helt greit han ikke er hjemme:)
Sånn kan det gå Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Savner han da ja, men så har vi et supert forhold da.
Mamma til 3E Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 jeg synes det er kjempegodt med noen dager helt for meg selv alene sammen med barna. Noen dagen sånn av og til tror jeg er bare bra for forholdet :-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 25. juli 2008 #8 Skrevet 25. juli 2008 Nei, hadde ikke savnet han jeg heller.. Hadde satt stor pris på det faktisk! Jeg liker å rå meg litt sjøl da... La flesket få lufte seg og spise lakrissnører til frokost. Peace, he he.
Fire småtroll Skrevet 25. juli 2008 #9 Skrevet 25. juli 2008 Det skjer ganske nøyaktig to ganger i året at mannen min er borte en helg. Synes egentlig det er helt greit å ha et par kvelder for meg selv, koser meg gjerne med litt snop og en god bok, men jeg liker ikke å sove aleine lenger (har blitt litt rar på mine gamle dager) så når natta kommer savner jeg han. Vi har et veldig godt forhold da, så de få gangene han er borte prater vi på telefonen flere ganger om dagen, og han savner ungene mer enn han savner meg tror jeg ;-)
Alba44 Skrevet 25. juli 2008 #10 Skrevet 25. juli 2008 Hadde han vært borte 3-4 døgn så ville jeg savnet han veldig.
dama Skrevet 25. juli 2008 #11 Skrevet 25. juli 2008 mannen min kommer hjem i morgen ettermiddag etter en uke på andre siden av verden med jobben.. og jeg savnet han før han dro hjemmefra.. gråt litt da han kom frem og skulle gå og legge seg.. det var natten der borte og midt på dagen her.. det blei liksom så tydelig da.. skal bli deilig å få han hjem, føler jeg blir litt handlingslammet når han er vekke.. han er jo tross alt min partner in crime:o)
Nyseryllikberta Skrevet 25. juli 2008 #12 Skrevet 25. juli 2008 Er vant til at han er borte to uker i slengen, og syns det er godt de førsta dagene han er borte;) Fjernkontroll for meg selv, ligger på tvers i dobbeltsenga.. Men savner han når det har gått ei uke. Savner han faktisk mer og mer etter som årene går de gangene han er borte...
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #13 Skrevet 25. juli 2008 Gråter når han drar og koser meg når han er borte, gleder meg over at han er tilbake igjen.
hit og dit Skrevet 25. juli 2008 #14 Skrevet 25. juli 2008 Me er ganske mykje borte frå kvarandre, så me er ikkje "avhengige" av den andre. Når mannen reiser vekk i 4 veker så er den første uka kjempetrist, dei to i midten heilt ok, og den siste desperasjon. =) Når han er heime i 4 veker så er det deilig om han går ut ein fredag så eg kan nyte sofaen aleine, men den første helga vil eg helst ha sammen med han. Å vera mykje frå kvarandre, har for oss, vert godt og me har holdt på forelskelsesfølelsen lenge.
piano♫ Skrevet 25. juli 2008 #15 Skrevet 25. juli 2008 Vi har et veldig godt forhold, og tja...jeg ville nok savna han, særlig den siste kvelden før han skulle komme hjem ;-). Men man innstiller seg liksom på at vedkommende skal være borte ei lita stund, og det KAN til og med være litt godt. Helt alene i sofaen, god film på tv`n eller skravling i telefonen etc... Godt en kveld, bedre å få han hjem!
Dunder Skrevet 25. juli 2008 #16 Skrevet 25. juli 2008 Jeg ville nok savnet han ja. Dessuten ville jeg blitt fryktelig sliten av å være alene med vesla.. Og i tillegg måtte jeg lagd middag selv! Er glad han nesten aldri er borte!
MartheMor+Lillegutt Skrevet 25. juli 2008 #17 Skrevet 25. juli 2008 Vi jobber kveld/dag om hverandre begge to, og innimellom er det veldig deilig med en kveld alene. Men gud så godt det er når han kommer hjem sånn i 23.30-tida!! Så jeg hadde nok savna han veldig ja:)
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #18 Skrevet 25. juli 2008 3-4 døgn er ikke lenge! Syntes det er litt deilig å ha huset i fred noen dager. Bare bra å være fra hverandre litt, så man kan savne hverandre:) Piffer opp forholdet:) Da blir man ekstra glad i, og for å endelig treffe h$verandre igjen:)
lille_Harepus Skrevet 25. juli 2008 #19 Skrevet 25. juli 2008 Syntes det er deilig med en time eller to. Men når kvelden kommer skal jeg si jeg savner han og vill ha ham i sengen hos meg.
twoboys & a girl Skrevet 25. juli 2008 #20 Skrevet 25. juli 2008 savner han når han er borte. Han jobber mye.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 25. juli 2008 #21 Skrevet 25. juli 2008 Jeg hadde savnet han så det rett og slett gjorde vondt!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 25. juli 2008 #22 Skrevet 25. juli 2008 Jeg hadde vel ikke lagt merke til det =P Han sover jo bare hjemme likevel...og med en baby på 2 mnd`er i senga og amming og alt har jeg ikke "bruk" for han der akkurat nå...hehe! Sånn ellers så synes jeg det er deilig å ha litt tid for meg sjøl. Men synes det er ensomt å legge seg aleine.
Krokka og prinsessa Skrevet 25. juli 2008 #23 Skrevet 25. juli 2008 Jeg savner han bare han er på jobb 8-16 hver dag!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå