lengter daler ned i skjul... Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 har det det varmt på rommet til barna? gutten min på 1 år sovner ikke skikkelig, våkner og gråter hele tiden. varm og klam. like varmt ute som inne. og han blir bare forstyrret av vifta.... hvordan sover barna deres nå i varmen?
Alba44 Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 29 grader på rommet hans nå og han sovnet faktisk med en gang i kveld. Brukte litt lenger tid i går. Sover bare i bleie. Alle vinduer og dører står åpne, så tempen synker nok etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå