bildilla Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 I nesten en uke nå har jeg gått med konstant sug i magen. Jeg føler meg sulten, men så kvalm og uvell at jeg ikke orker noen ting. Når jeg spiser går det nøyaktig 1-2timer, så er suget/sulten der igjen igjen. Jeg er avhengig å ha mat i nærheten av meg hele tiden, men problemet er at jeg ikke har lyst på noe. Jeg fungerer nesten ikke før rundt 12-13 på dagen. Da har samboer laget mat til meg flere ganger(orker ikke å lage sjøl, for er så svimmel). Flere som er slik? Jeg er gravid i uke 6+3 idag.
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Hehe..velkommen til gravideverden!!! Jeg må spise hver 2. time ellers går alt til dundas. Men orker nesten ingen mat produkter så her går det i rugsprø og gullerøtter. Har alltid gullerøtter, vann og sukkererter i veska og må spise dette kontinuelig om jeg er i bevegelse. Sjekk jernprosent om du er vedvarnede svimmel, kan være du trenger litt jernpiller... Men det du beskriver er akkurat min hverdag også..bare at sambo ikke kan lage mat når jeg er inne og han må spise den på balkongen..hehe Er 12.uker ferdig i dag så håper det går over snart!!Lykke til!
bildilla Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2008 Takk for svar. Jeg kan altså regne med at dette holder på helt til uke 12 i hvertfall. Jeg begynte å bli litt bekymret for at det var noe annet med meg, men da er det vel bare slik det må være noen uker nå. Jeg har ferie en uke til, men gruer meg til å begynne på jobb igjen. Siden jeg bruker så mange timer på å komme igang om morgene, blir det et "helvete" på jobb. Imorra reiser vi på ferie til Danmark, da må jeg vel sitte å spise i bilen hele veien... ÅÅÅÅÅÅÅ, så slitsomt dette er. Jeg var ikke slik i forrige svangerskap. Håper du snart får slippe dette.
Vanilla83 Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Er helt likens her, måtte ha 50% sykemelding før ferien fordi jeg ikke fungerte på morgenen. Sulten hele tida, men blir kvalm av tanken på mat. Må bare spise det jeg plutselig får lyst på der og da, og det kan være så mye rart hehe. Er forresten 7+3 idag og har hatt d sånn et par uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå