Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Stemmer det at de første 6 ukene deler ikke mor og fosteret blodbane, så da er det ikke så farlig om man har drukket litt før man visste det?
Silvia Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Aner ikke. Men de aller fleste har vel drukket litt alkohol før de vet at de er gravide. Hvis det var sååå skadelig, hadde det vel bitt født mange misfostere her til lands.
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 det er ikke farlig, om du har drukket litt, før du fant det ut. når det er så tidlig i svangerskapet. men ikke fortsett med det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå