MartheMor+Lillegutt Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 De selger frossenpakker med brokkoli-/blomkålgrateng i frysedisken. Disse er kjempegode, og det aller beste er at 100 gram kun inneholder 65 kcal:) I dag har jeg spist en hel pakke alene sammen med kyllingfilet (uten ris/poteter/pasta da), og det kom på sånn ca 500 kcal. Og det er MYE mat altså!
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 åå, det hørtes godt ut!!! jeg elsker brokkoli og blomkål, kan spise kun det, hadde det vært opp til meg... men.. dem selger ikke sånt her i indre gokkland.. så vidt vi får tak på melk her så... sukk...
MartheMor+Lillegutt Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2008 Indre gokkland faktisk..hehe:) Jeg har funnet den på Rema, Prix, Meny og ICA da, tror de fleste kjedene har den
petite fleur Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Det er godt, altså? Har lurt på å kjøpe det et par ganger, men vanedyr som jeg er, har det ikke blitt til det....Nå skal jeg jammen meg prøve det:-) Takk for tips!
MartheMor+Lillegutt Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2008 Jeg synes den var kjempegod, og veldig lettvint. Kan jo eventuelt også hakke opp litt skinke og ha oppi, så har du en enkel middag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå