Kjærlighet <3 Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Er 36+4 i dag, så det er kun 3 uker og noen daer igjen til den magiske datoen :-) Ikke lenge egentlig, men det føles som evighet til! Kan nesten ikke vente til å få lille jenta i armene:-) Men vi har ikke noe klart enda da, hehe...så det er best hun venter litt til':-) Vi hadde vogna så si klar skulle bare kjøpe ny madrass, men så ble den ødelagt under en flytur i går.. Senga er forstatt umontert på loftet. Sengekanten er i Oslo og skal sendes nordover snart. Stellematte har jeg ikke kjøpt enda.. Klær ligger i esker på loftet etter vår første jente. Nye klær er ikke vasket og gjort i stand. Dyner, pledd, kluter..utstyr ALT er enten på loftet eller i Oslo.. (kjøpte noe nytt i Oslo i sommer som skal sendes nordover..) Føler jo at jeg har så GOD tid, er jo så lenge til termin..Så stresser ikke, er kanskje ganske så avslappet siden det er tredjemann:-) Men 20 august er jo ikke såååå lenge til?!eller?! Hehe...vi vet enda ikke om vi får plass til alle tre barna i baksetet på bilen :-D Så dere som har termin i midten slutten av august, eller litt før..HVor langt har dere kommet ?
stratosen_er mamma_ Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 vel jeg har termin 18.aug og skal ta ks den 30 eller 31 juli...så du må nå snart begynne å tenke på å gjøre ting klart..så her er d meste i boks....skal handle bleier over helga tenkte jeg:P lykke til med jenta som kommer....
Kjærlighet <3 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2008 Du vet jo når babyen kommer da:-) Ja, må vel begynne å gjøre ting klart nå.. går jo ut i permisjon opå onsdag så da blir det vel tid til litt kvalitets shoppping vil jeg tro:-)
Sansara *fødeklar* Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 He he, måtte bare svare på denne. Vi er to, bare jeg har termin en dag før deg og har all verdens med tid.... ) Og vi vet heller ikke om vi får plass til alle tre barna i baksetet på bilen. ) Men heldigvis har vi to biler, så inntil videre får vi heller kjøre to biler da om det skulle bli så ille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå