Gå til innhold

Hvor lang tid er det egentlig igjen til 20 august? ! :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 36+4 i dag, så det er kun 3 uker og noen daer igjen til den magiske datoen :-) Ikke lenge egentlig, men det føles som evighet til! Kan nesten ikke vente til å få lille jenta i armene:-) Men vi har ikke noe klart enda da, hehe...så det er best hun venter litt til':-)

Vi hadde vogna så si klar skulle bare kjøpe ny madrass, men så ble den ødelagt under en flytur i går.. Senga er forstatt umontert på loftet. Sengekanten er i Oslo og skal sendes nordover snart. Stellematte har jeg ikke kjøpt enda.. Klær ligger i esker på loftet etter vår første jente. Nye klær er ikke vasket og gjort i stand. Dyner, pledd, kluter..utstyr ALT er enten på loftet eller i Oslo.. (kjøpte noe nytt i Oslo i sommer som skal sendes nordover..)

Føler jo at jeg har så GOD tid, er jo så lenge til termin..Så stresser ikke, er kanskje ganske så avslappet siden det er tredjemann:-) Men 20 august er jo ikke såååå lenge til?!eller?!

Hehe...vi vet enda ikke om vi får plass til alle tre barna i baksetet på bilen :-D

Så dere som har termin i midten slutten av august, eller litt før..HVor langt har dere kommet ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel jeg har termin 18.aug og skal ta ks den 30 eller 31 juli...så du må nå snart begynne å tenke på å gjøre ting klart..så her er d meste i boks....skal handle bleier over helga tenkte jeg:P

lykke til med jenta som kommer....

Skrevet

Du vet jo når babyen kommer da:-) Ja, må vel begynne å gjøre ting klart nå.. går jo ut i permisjon opå onsdag så da blir det vel tid til litt kvalitets shoppping vil jeg tro:-)

Skrevet

He he, måtte bare svare på denne. Vi er to, bare jeg har termin en dag før deg og har all verdens med tid.... :o)

Og vi vet heller ikke om vi får plass til alle tre barna i baksetet på bilen. :o) Men heldigvis har vi to biler, så inntil videre får vi heller kjøre to biler da om det skulle bli så ille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...