Gå til innhold

SS-jenter, nå sliter jeg:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sulten at jeg holder på å besvime.

Men jeg aner ikke hva jeg skal lage, har bare lyst å bestille meg en pizza:-(

Kjæresten min handlet for meg i sted, og han handlet selvfølgelig HVITT brød:-s Og det har jeg ingen planer om å spise:-(

Jeg har en mager svinekjøttdeig i kjøleskapet men jeg kan jo ikke lage hele den. Vet heller ikke hva jeg skulle laget til.

ÅÅåååhh jeg er så sulten:-( :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva står SS-jenter for da?

Du trenger vel ikke å steke en hel kjøttdeig?? Er da bare å ta det du trenger og fryse resten...... Har du grønnsaker da?? Går an å lage en wok uten kjøttdeig... Eller kanskje du har kylling??

Skrevet

Jeg går også på en streng diett, holdt på å besvime her en dag. Ringte treningsveileder, og hun sporenstrek rådet meg til å spise noe som inneholdt fett. Det er IKKE bra å gå såpass sulten i varmen, kan faktisk ende med at du besvimer. Så langt er du vel ikke villig til å strekke strikken?

For øvrig har jeg ikke tro på såkalte "intense dietter" - der man f.eks bare spiser frukt og knekkebrød i en mnd. Mye viktigere, sunnere og mer effektivt å spise "normalt" i den forstand at man ikke stapper i seg bare dritt, og holder seg i aktivitet.

Skrevet

Det er jo ikke det jeg gjør heller. Jeg spiser skikkelig mat, lite og ofte. Men nå var vi på fjelltur ved middagstider, og hadde bare en grillet kylling på deling så jeg spiste ikke så mye.

Ang. forslaget om wok lenger oppe - jeg har spist det omtrent hver eneste dag i det siste. Kyllingfilet eller svinefilet og masse grønnsaker.

Jeg er DRITTlei.

Her er forøvrig SuperSmukke-medlemmene:

1. Lille Luri og meg o",)

2. Monajenten

3. stinepijah

4. Annettemor

5. wonderFull

6. Grethe :o) ~mamma til Andrea~

7. Studenten™

8. Bolle nr 3

9. barelillemeg

10. Styredama har gått i land

11. kian

12. Renate77

13. storebror og knerten

14. Mammaen til Luca

15. Joikaboll@

16. Vektjenta <3

17. *Augustprinsesse*

18. (S) TinkerBelle <3

19. Red Maple Leaf

20. frk.Nilsen

21. Nelly79 med Theo og Milla

22. Palmesus

23. Den tørre melkekua

24. Mammaen til lille Snupp

25.Nå har vi 2 sjefer i huset

26. 5 om dagen

27. Randine med januarbaby

28. Mammatiltofirbenteogentobent

29. TanteLilla

30. Bjørnen Collargol

Skrevet

Det er fredag, det er lov å skjeie ut litt! Om du bestiller deg pizza, må du ikke spise opp hele vettu ;-) Legg resten i frysern og spar det til senere. Eller lag deg en burger av kjøttdeigen, ta av den mengden du vil ha. Bland i løk, paprika, krydder du måtte ønske.....Frisk koriander er digg sammen svinekjøttdeig. Klapp sammen, steik på bakepapir i ovnen, sleng på ei osteskive like før den er ferdig. Spis den med god salat og god samvittighet!

Skrevet

Takk for tips:-(

Huff, det er slitsomt i dag altså.

Jeg vurderte å lage skinkesalat men jeg har IKKE lyst på det. Jeg har lyst på noe fett:-/

Huff:-s

Skal på fest imorgen også, og da blir det jo pils og greier...men huff igjen, jeg er jo så sulten:-(

Skrevet

Du som er så slang og fin, ta deg en velfortjent pizzabit :-) Ikke la dette gå helt i hodet på deg, selv om det fort gjør det (snakker av erfaring!) :-)

Skrevet

Det er nettopp det.

Jeg har vært utrolig flink i tre uker nå, og ikke skeiet ut en eneste gang. Jeg "vet" jeg kommer til å sprekke om jeg ikke unner meg noe snart.

Men samtidig sitter jeg her og prøver å finne på unnskyldninger og gode grunner til at jeg faktisk skal spise pizza:-s Prøver å selge til meg selv:-s

Skrevet

Pizza er faktisk ikke det verste du kan spise.. Men for all del, valget er ditt :-) Vil bare ikke ha noe monajenten-besvimelse her! :-0

Skrevet

Må si meg enig med dansefeber her.... Du har vært utrolig flink, unn deg litt pizza i kveld :-) Selv om du skal drikke øl i morgen. Man skal unne seg noe godt en gang i blant, hvis ikke går man på en giga-smell og hele kuren går rett i dass.

Skrevet

Tror ikke det er noe bra for deg Monajenten og gå på diett ettersom du allerede har hatt en spiseforstyrrelse! Ikek vondt ment, men da blir du jo bare enda flinkere til og styre ditt eget kosthold og matvanene dine! Har selv passet på alvorlig syke som har anoreksi og de var veldig syke og opptrappingsplanen deres var og spise 1/4 del moset agurk til frokost samt 1 1/2 liter med pepsi max. Og den tynneste pasienten jeg har passet på veide 33 kilo og det er faktisk livstruende.

Håper legen din er informert om denne kuren og det er i alle fall ikke bra og være så sulten at du holder på og besvime, håper foreldrene dine kan få opp øynene for denne kuren du driver med som overhodet ikke er noe bra.

Skrevet

Er du ute etter meg eller noe? Syns du alltid svarer på en sånn nedlatende måte.

Nå går jeg ikke på noe som helst diett!

Jeg har sluttet å spise drittmat, spiser sunt, lite og ofte, og beveger meg litt mer. Er ikke noe diett, men en livsstilsendring.

Det er absolutt ikke noe "kur jeg driver med som overhodet ikke er noe bra."

Jeg er faktisk ikke 12 år altså, og klarer å passe på meg selv.

Selvfølgelig er det ikke bra å være så sulten, derfor spurte jeg om tips til hva jeg kunne spise fordi jeg ikke vil hive innpå med hvitt brød.

Skrevet

Når du skriver slike innlegg som dette så føler i alle fall jeg det er nesten som er rop om hjelp og dette kostholdstyret ditt, men skal ikke legge meg oppi hva du spiser eller ikke, jeg bare brydde meg synes du har skrevet side opp og side ned om hva som er galt med kroppen din og dietter og diverse....

Jeg er ikke ute etter deg, skulle bare ønske du kunne bli litt mer fornøyd med kroppen din, på bildene du har på profilen så ser det nå i alle fall ikke ut som noe er galt med hverken vekten eller kroppen, de fleste blir aldri fornøyd uansett med kroppen sin, det handler vel mer om og akseptere den som den er.

Skrevet

Dette innlegget har da overskriften "SS-jenter" nettopp fordi vi har laget oss en liten gruppe her inne som skal prøve å være flinke å trene og spise sunt i en måned. Ser da virkelig ikke noe galt i det?

Vi skriver innlegg hver dag og støtter hverandre, og litt støtte trengte jeg nå. Det fikk jeg også.

Det er absolutt ikke noe rop om hjelp for jeg har ingen problemer annet enn med selvtilliten. Jeg hverken spyr eller sulter meg, hvis det var det du lurte på, det er blitt to år siden sist om jeg ikke tar helt feil.

Jeg prøver å gå ned de siste kiloene på RIKTIG måte, og jeg skjønner ikke hvorfor det er et problem for deg.

Skrevet

Bestill en litt sunnere pizza hvis de har det på menyen, de fleste pizzasteder har vel det :o)

Skrevet

Spis salat til pizzan, så blir du mett uten å spise så mye pizza. Balanse er viktig. Uansett hva du spiser/ikke spiser håper jeg du får en fin fredagskveld monajenten :-)

Skrevet

Hei Monajenten!

Hva om du lager deg en liten pizza på egenhånd? Hvis du har litt grovt mel å blande deigen med blir det slettes ikke ille, og med svinekjøttdeig på blir det jo sunt og godt! Har selv nettopp gjort det(selv om jeg ikke er SuperSmukk enda, hehe)...

Se hva du har i kjøleskap/skap av ting å ha på pizzaen!

Det er sant som du sier, livsstilsendringer funker bra, men av og til trenger en noe ekstra godt, og det ekstra gode kan like gjerne være halvsunt.. En må legge opp en linje en klarer å følge, kanskje du skulle legge inn en selvpålagt kosedag i uka? Der du lager noe ekstra godt, uten at en får dårlig samvittighet?

Gudd løkk!! :o)

Skrevet

Åja, hjemmelaget pizza med tynn bunn, noe kjøtt og grønnsaker hørtes så godt ut at JEG fikk lyst på det også! :D

Skrevet

Hehe, ja ikke sant!? jeg har tilogmed fersk mozzarella på min, det blir digg :)

Skrevet

Ja, jeg tror jeg kommer til å bruke lørdagene til å kunne "spise hva jeg vil". På den måten er det mye større sannsynlighet for at jeg faktisk klarer å endre livsstil uten å sprekke.

Takk for tips om hjemmelaget pizza, men nå har jeg laget meg mat, og det ble skinkesalat med fullkornspasta:-)

Hadde ikke samvittighet til å bestille pizza, men det er ene og alene fordi jeg skal på fest i morgen, og vet at det kommer til å bli noe usunt der.

Takk jenter, dere er gode å ha (også ikke-SS-jenter;-))

Skrevet

No prob!! Bra du fikk deg mat da :)

Får slenge meg med på en SS-runde jeg, når Bolla endelig kommer ut :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...