Gå til innhold

Takk og lov for alkoholfritt øl i varmen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Phuuu... Er tropevarme her nå igjen... og jeg priiiiser høyt den iskalde ALKOHOLFRIE pils'n som står i kjøleskapet klar til å bli slukt av meg VELDIG snart!!! :))))

hehe...

Vet faktisk ikke hva jeg skulle ha gjort hvis det ikke hadde funnet 0% pils alts!!! :))

Kan liksom sitte å nyyyyyte pils'n!!

Er tydeligvis IKKE alkohol-liker, men pils-smak-liker!! ;)))

Flere????

hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har falt for Hansa sin nye Hansa Null! Smaker drit godt! :P

Beste akoholfrie ever, tror faktisk jeg kunne drukket den selv om jeg kunne drikke alkhol. Deilige sommerkvelder :P

Skrevet

Jeg er også glad i alkoholfri øl gitt!

Smaker riktig nok litt tammere merket jeg da jeg plutselig tok en god slurk av en vanlig pils som noen hadde blingset da de gav meg.

Jeg syns også jeg føler meg mere med når jeg kan ta en kald alkoholfri øl når de andre tar seg en øl, enn å sitte der med vann eller brus!

I går satt jeg på brygga med tærne i vannet og en deilig øl i hånda mmmmm

Skrevet

Heeeeelt enig med deg Maya_1, HANSA NULL ER BEST!!!! :)))

Ble overrasket over hvor god den var, og jeg HAR PRØVD UT DE FLESTE 0%-øl'ene alts!!!!

Hansa Null danket ut alle!! Uten tvil!! :))))

Nei vi får kose oss alle sammens med NON ALCOHOLIC BEER i sommer! :)))

Fortsatt god sommer!!

Tjohoi!! :)

Skrevet

Jaaaa, redningen. 8-9 mnd uten noe "kos", særlig på sommern når aller griller og koser seg. Alkoholfritt øl er redningen. Forrige gang husker jeg at i niende mnd (da var det sommer) synes jeg det var helt himmelsk med alkoholfri rødvin. Men tror man må vente ganske lenge etter man har smakt vanlig rødvin til alkoholfri går an.. (er heldigvis øl-menneske)

Skrevet

Urk, ja alkoholfri rødvin får du ikke meg til å drikke igjen! Jeg led meg gjennom det første helgen etter at vi hadde funnet ut at jeg var gravid. Var på fest med maaaasse folk og ville ikke si det til alle enda. Grøss, har fortsatt vonde minner om den ekle, søte smaken ;)

Men Munkholm sommerøl lever jeg også på om dagen. Syns til nå den har vært suverent best! Men nå tror jeg jommen jeg må plukke med meg en Hansa Null også siden dere skryter så fælt av den :) Skjønner forøvrig ikke hvorfor alt alkoholfritt øl må være så mye søtere enn vanlig øl.... Men men, det duger så lenge da :)

Skrevet

Vi snakker nå om HANSA NULL% vi da!!... :)))))

Hverken MUNKHOLM ELLER CLAUSTALER...

Og vi sitter jo ikke å drikker på styrten boks etter boks på kortest mulig tid.... nei her er d snakk om å NYYYYYTE....

:))))

hehe

Skrevet

Kjerstipusen snakket om Munkholm, og topicen sier jo Alkoholfritt øl :)

Dessuten er det sikker veldig mange som ikke vet at mye alkoholfritt øl inneholder alkohol. Noe de burde forandre på øyeblikkelig.

Skrevet

Bare får lyst til å påpeke at den artikkelen du henviser til er dater i 2001, blir litt nysgjerrig på om noe har endret seg i løpet av de 7 årene det er gått siden den ble skrevet? Nye regler, nye metoder å lage ølet på?? Jeg aner ikke altså, men ting bruker jo å gå litt fremover på sju år!!

Det andre jeg lurer på er om noen VET at det virkelig er 0% i Hansa-en??

Tenker forøvrig at det står i den artikkelen at for å få en promille på over 0,2 så må man styrte 7 øl. Her er det jo snakk om å nyte en øl over lengre tid. Drikker gjerne også vann/farris til jeg da, siden det er så varmt ute nå... Men men-folk får gjøre som de vil, jeg nekter å tro at dette kan være skadelig... Det sies jo at man kan få promille av å drikke surmelk/spise yoghurt også, så...

Skrevet

Det er nok ikke noe problem, leste ikke artikkelen men vet fra noe eu regler jeg leste at man kan si alkoholfri om øl som er laget for å være alkoholfri men kan altså ha en alkoholmengde på 0,0- 0,1%

Mulig det er likt i Norge. Det er uansett ikke under noen omstendigheter farlig og gir ikke promille til den som drikker uansett.

Kos dere med ølen dere. Forøvrig er san Miguel 0% ekstremt god men vet ikke om den selges i Norge

Skrevet

Jeg jobbet i bryggeri i 2003 og da var det ikke gjort noe den gang. Jeg lurer på om det faktisk er opp til promillegrensa som er tillatt å ha alkohol i og fremdeles kalle det alkoholfritt.

En gang kalte de faktisk øl med litt alkohol for lettøl og alkoholfritt øl for alkoholfritt. Munkholmen satte en stopper for den da de ble oppdaget.

Jeg synes det er hårreisende at de gjør det slik både moralsk og etisk. Tenker bare på alkoholikere som prøver å holde seg på pinnen og tror de gjør en god jobb ved å drikke de som inneholder litt alkohol.

En narkoman forblir avhengig om han bare tar en "liten" dose, på samme måte som alkoholikere blir det.

Skrevet

hehe,,,må bare le litt jeg nå da.... :)))

Jeg ville bare kommentere at jeg er SÅ glad for at d finnes alkoholfritt øl som vi (bl a) gravide KAN drikke i ny og ned i varmen....!! :))))

Og d har jeg jaggu tenkt å fortsette med også!! ;)

Går jo ikke rundt å STORDRIKKER denne øl både til frokost, lunch, middag og kvelds liksom... *LER HØYT*

Nei, fortsatt GOD SOMMER dere alkoholfri-øl -drikkende gravide damer!!

KOS DERE!! :)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...