Gå til innhold

Har barna deres innover eller utover navel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge mine barn har utover navel. Lurer litt på hva som er vanligst. Kan ikke huske å ha sett slike "tapper" som de har på de små magene sine.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har verken innover eller utover faktisk. Den er ganske så rett med magen.

Skrevet

Innover.

Da jeg hadde mista navlestumpen min hadde jeg utovernavel. Da fikk mamma noe av helsesøsteren som hun smurte på og etset av litt av utovernavelen, slik at jeg har innovernavel. Var visst ikke vondt til meg. Hun gjorde det da jeg var en uke gammel....

Skrevet

Min jente har utover navel. Litt ekkelt synes jeg... ;)

Navelstumpen hennes datt ikke av. Først etter 2-3 uker datt en del av navelen av, resten ble igjen å begynte å "gro fast". Når vi endelig fikk vegg alt, så hadde det grodd en tapp utover på en måte.

Ok, dette hørtes helt merkelig ut, jeg er litt dårlig til å forklare.

Men, hun har altså utover navel

(jeg ønsket at hs skulle "etse" bort jeg også, men det gjorde hun ikke)

Skrevet

Alle 6 har innovernavle. Er det ikke genene dette der,også? Hele familien min har innovernavle.

Skrevet

Nei det har ingenting med gener å gjøre. Både jeg og samboer har innover, jenta vår som sagt utover.

Det har med hvordan det gror, bl.a.

Skrevet

Både jeg og pappa'n har innovernavle. Da førstemann ble født tenkte vi at de hadde klippet navlen for langt ut på navlestrengen. Men siden andremann også har fått lik navle holder vel kanskje ikke den forklaringen. Det er jo ingen krise. Men tenker litt på at særlig jenta vår kanskje vil syns den er skjemmende når hun kommer i tenårene. Håper de vender seg innover etterhvert. Kan jo bli sårt også når tøyet gnisser mot navlen.. :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...