Gjest Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Er igrunnen heelt utslitt av å være mesteparten av sommeren alene med baby og 5-åring som hver skal ha sitt hele dagen, husvask, klesvask, strandbagger og sand i hele bilen osv osv. I dag merker jeg at jeg kunne drept for å få bare en halv dag heelt alene på stranda - i fred!! Uten noe å passe på, som sikler på meg, bruker meg som klatrestativ, flytemadrass, kokk, sjåfør, bleieskifter etc etc PUH! Tenk å kunne lese en avis, liksom... Vil vel egentlig ingensteder med dette, bare få ut litt damp.
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Ha ha, har det på samme måte. Mine gutter er 1,5 år og 3,5 år og det er INGEN pauser... (minsten nekter å sove på dagtid nå) Var det ikke du som hadde fikset deg for strandlivet da? ;-)
alleminesmå Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Jeg sa det slik i går til min bror. Jeg skjønner at jeg har ferie 10 mnd i året og jobber intenst i 2 av dem....ler klem https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=13&sortby=votes#3590
OneOfTheBoys Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Hehehe, kjenner meg sånn igjen i det du skriver;) Har bare ett barn da, men er alenemamma så har ingen avlasting. Jaja, kunne sittet meg ut i hagen nå når han endelig sover, men nå orker jeg ikke;)
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Joda, jeg doller meg opp, klistrer på meg gliset og durer i vei med masse overmot, 24 strandleker, 4 tepper, en kjølebag, parasoll, stellebag, småpenger til is osv osv Og kommer hjem som ei oppvridd skurefille:-( Lengter tilbake til min meget "avslappende" jobb i ungdomsskolen. Blæh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå