Gå til innhold

Huff - dette er ikke dagen, altså!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er igrunnen heelt utslitt av å være mesteparten av sommeren alene med baby og 5-åring som hver skal ha sitt hele dagen, husvask, klesvask, strandbagger og sand i hele bilen osv osv. I dag merker jeg at jeg kunne drept for å få bare en halv dag heelt alene på stranda - i fred!! Uten noe å passe på, som sikler på meg, bruker meg som klatrestativ, flytemadrass, kokk, sjåfør, bleieskifter etc etc PUH!

Tenk å kunne lese en avis, liksom...

Vil vel egentlig ingensteder med dette, bare få ut litt damp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, er dumt at du føler det sånn. Har du ingen venner/søsken/slekt el.l som kan være med deg på stranda en dag, eller ta ungene med på stranda en dag så du kan slappe litt av.

Skrevet

Få det ut! Det er deilig å skrive ut frustrasjonene sine.

Føler virkelig med deg, det er noen dager som bare er tunge og vanskelige og slitsomme!

Du får ta det helt med ro når ungene er i seng. (selv om jeg vet at det ikke er så enkelt)

Skrevet

Joda, mamma var faktisk med i dag, og det var det jo litt hjelp.

Nå våkna mini igjen, hadde lagt han for natta. Er vel varmen som plager han - denne dagen tar aldri slutt:-(

Skal sannelig booke meg litt alenetid på søndag!

Skrevet

Off det hørtes slitsomt ut.. Du er god som tar av gårde på stranden med begge to alene.. Jeg er nå gravid, og sliter å være med mine to alene og de er 3 år og 6 år. Men enten så krangler de som hund og katt eller så er de veldig enige om at her er kjedelig, og jeg blir sliten av å springe etter de.. Og nå i denne varmen har jeg nok med meg selv i skyggen.. Håper du får deg en fridag på søndag, det har du fortjent!!

Skrevet

Forstår godt at du vil ha litt alene tid bammemamma og det har du sannelig fortjent også.

Håperdu for gjøre noe du virkelig har lyst til på sandag:0)

Skrevet

Tusen takk - det betyr faktisk litt at man har noen å dele hverdagsfrustrasjonene med!

Skal virkelig ha litt enetid på søndag - og det blir IKKE på trening! Skal ligge heeeelt stille et sted og lese bok:-)

Skrevet

Det hørtes deilig ut ja:0)

Hmmm.Trene? Det burde jeg virkelig få startet med igen. Trener du ofte?

Skrevet

Er veldig aktiv på trening i perioder, faktisk mye for å få litt fritid utenfor heimen. Men så dabber det like fort av igjen. Sliter litt med løping nå i varmen - skal komme sterkere tilbake til høsten!!!!

Skrevet

Høres som meg det. Var kjempe flink å trene på kveldene i permisjonstiden, men etter jag startet å jobbe har dagene flydd av sted. Skal ta meg kraftig sammen nå og komme meg i gang igjen:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...