LilleSolaMi<3 Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 i går hadde jeg brunt utflod og nå kommer det lyserosa utflod!!!!!!!!! er dette en sa? eller begynnelsen på en??
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Jeg kan ikke hjelpe deg, for jeg har aldri hatt en SA så vet ikke hvordan den begynner. men kan du ikke reise på legevakta å få en innvendig UL? Eller ta en telefon til dem? Hjerte har vel ikke begynt å slå enda når du er så kort som 5+2 på vei, så det har kanskje ikke noe for seg på ultralyd, men snakk med legevakta!! Skal tenke på deg og krysser alt jeg har for at det går bra med deg og spira di )
LilleSolaMi<3 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2008 uff mitt værste mareritt... skal ringe de nå...
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Ja for når du har en SA skal du vel ha smerter og blød klumper? Jeg skjønner at du er redd, ikke noe koselig uansett og skaper masse bekymringer!! Si ifra hva de sier! Lykke til Stor klem
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 I min første SA blodde jeg brunt i en uke før det røde blodet kom. Hadde da litt stikk og småkramper i magen først og så kom det veeliknende smerter når det røde blodet og klumpene kom. I min andre SA hadde jeg aldri vondt men blødde brunt i en uke for så å blø rødt med klumper. Men brunfargen jeg snakker om var mørkebrun. Det er veldig mange som blør pga sex, hard mage eller bare litt fysiske anstrengelser. Du har dobbelt så mye blod i kroppen og masse nye tynne blodårer som lett sprekker. Om du googler rundt på disse sidene vil du se at over halvpraten av de som skriver her har blødd litt innimellom!! Om ikke blødningen går over så dra og få en yltralyd. På legevakten kan de ikke gjøre serlig mye, de har ikke ul aparat. Lykke lykke til!!
småsmurf Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Jeg hadde brunrosa utflod fra uke 5-9 jeg, gikk greit alikevel=) Er mange som har det.
Gorosa Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Har hatt to SA selv, i uke 6 og uke 8. Hadde ikke utflod. Begynte bare å blø. Fikk kraftige menssmerter. Jeg fikk ikke mye klumper i uke 6, men en del slim. I uke 8 kom det en stor blodklump. Ble veldig trist, men ble til slutt gravid igjen og fikk en perfekt gutt! Nå er jeg 6+3 og hver gang jeg tenker på SA får jeg mensliknende smerter. Må stadig ta en ekstra kikk i trusa for å være på den sikkre siden. Håper det går bra med deg. Det føles så tungt å måtte begynne på nytt. Du kan desverre ikke gjøre så mye annet enn å vente og se. Husk å ikke løfte tungt! PS, jeg var ikke på sykehuset noen av gangene. Så tidlig i svangerskapet ordner kroppen opp selv.
LilleSolaMi<3 Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. juli 2008 hadde ganske kraftige mensmurringer i går,kjentes ut som eggstokkene var støle! og det rosa kom når de murringene ga seg. det kom veldig lite og var veldig lyserosa,ikke kommet noe rødt blod,og ikke kommet noe mer etter det. har ikke noe vondt eller merker ikke noe unormalt nå hvertfall.
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 26. juli 2008 #9 Skrevet 26. juli 2008 Jeg har hatt to sa og da blødde jeg masse, etterfulgt av klumper, pluss hadde magesmerter, og vondt i ryggen. Jeg er i uke 14 nå, og har hele tiden hatt litt rosa utflod, og brunt utflod i perioder! Har vært på mange ul, og det har jeg sett en vilter liten spire! Har blitt fulgt opp mer pga mine 2 sa og 1 ma, så det er jeg veldig glad for! Mensmurringer er helt normalt å ha når man er gravid, denne gangen er de værre enn da jeg gikk med datteren min. Du skal se alt går bra! Å små blø er veldig vanlig, og trenger ikke alltid være noe galt, men kjenner din bekymring, har og er der jeg også! Masse lykke til!
LilleSolaMi<3 Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. juli 2008 det kommer bare litt omgangen,så holder det opp også kommer det litt til... aldri mye,renner liksom ikke.. men nå fikk jeg en flekk med blod også,ikke mye men litt...så ut til å bare være den ene flekken,så ble det mer brunt igjen...uff...vet at det kan være vanlig med noen blødninger,men uff så redd man blir... men har ikke vondt i magen da.eller ryggen..uff...og legen sier bare at det er for tidlig med ul,så ikke noe han får gjort...
Mamman til Mia Camilia Skrevet 26. juli 2008 #11 Skrevet 26. juli 2008 Har samme problemet sel. Er 7+0 på vei. Var på invendig ul. Selv om jeg hadde kraftige blødninger, så var det fortsatt liv der inne. Eneste er at jeg skal gå til kontroll litt oftere.. Jeg gikk på legevakta og ble sendt videre til akuttmotaket.
LilleSolaMi<3 Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 26. juli 2008 okei,skal ringe legen på mandag og høre om jeg kan få en kontroll,men kom ikke mer blod enn den ene lille flekken,nå kommer det bare litt småbrun utflod. jeg krysser fingre og håper det går bra,er optimistisk siden det er så lite og jeg ikke har vondt noe sted,men har det i bakhodet at det kan gå galt. skal krysse fingre for deg og din lille spire også=)
Mamman til Mia Camilia Skrevet 26. juli 2008 #13 Skrevet 26. juli 2008 Takk skal du ha Vi satser på at vi greier det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå