Gå til innhold

Vondt under sex...:( ? Dere som har hatt cyster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår kveld skulle vi kose oss, det er jo midt oppi el og greier..:) Da han begynte med doggy klarte jeg bare det ikke, det gjorde så sinnsykt vondt innerst i skjeden.. Det ødela nesten hele greia.. Har hatt det før, og legen har sagt at det er helt normalt og at vi må prøve andre stillinger.. Men det er jo liksom den han liker, hehe.. :) Og jeg også da, hvis det bare ikke hadde gjort så vondt..

Og jeg med den cysta..? Kan det være det jeg plages med? Siden det også tar så lang tid før det klaffer?? Er dem i veien for sædcellene? Hvor kjenner man smertene hvis man har cyste?

Takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også mereker det noen ganger, hvis jeg er midt under selve eggløsn. Da får jeg faktisk litt pain under sex... Men jeg tror ikke jeg har noe cyste-opplegg?

Jeg kjenner alltid min eggløsning godt da. Er sånn hold-liknende følelse.

Skrevet

Åååja, så det kan skyldes el altså? :) ahaa, da kan jeg skjønne, hehe.. Takk for svar du! =) Det er bestandig god hjelp å få her! =)

Skrevet

Hei hei :) har skrevet omm eggleder betennelse tidligere her og da hadde jeg smerter under el når jeg hadde sex. det gjorde veldig vondt i nemmelig den stillingen du nevner . det kan jo være en mulighet, legen trodde først det var ei cyste. Jeg måtte bli sint nesten før jeg fikk en mr av magen og da viste det seg at jeg hadde eggleder betennelse. Da hadde jeg smerter under sex, mye utflod og smerter i høyre side! spesielt under el..

Håper du finner ut av det og blir kvitt smertene.. :)

Skrevet

Hei! :) Kas behandling fikk du da? Hvordan oppdaget legen det? Er det et hinder for å bli gravid? Jeg har ikke smerter nå, men har hatt smerter i forrige mnd, men det var etter el tror jeg.. Er det smerter hele tiden? Mange spm jeg hadde.. =))

Takk for det! :)

Skrevet

Hei,

jeg lurer også på om du hadde vondt hele tiden, feber osv? Jeg har alltid vondt under el og har også litt vondt i høyre side utenom.

Skrevet

hei du :) Jeg fikk en antibiotika kur på 10 dager! 400 mg av et slag! Legen oppdaget det ikke, så ble send til gyn og han sa alt var i orden. men ga meg ikke før jeg fikk en mr av magen! Men gyn skal skal se det! Jeg hadde det fra jeg fikk el til tr var over! Så hadde jeg litt feber! Kan føle deg en del sliten også fra el til etter tr!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...