mamman til juliprinsesse Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Andrea kom 14 juli, 2835 gr og 46 cm, selvfølgelig verdens nydeligste jente. har vært hjemme ei uke nå og vi nyter livet sammen som den lille familien vi har blitt. Gruet meg enormt til ks men det var jo ikke noe å grue seg til, det gikk kjempe bra!! Så lykke til alle sammen så sees vi nok inne på dinbaby etterhvert.
alleminesmå Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 gratilerer... Stem gjerne: https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=13&sortby=votes#3590
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå