Gå til innhold

Hva gjør dere i denne varmen????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer veldig!

Normalt ville jeg ha ligget rett ut på stranda, men kjenner at det ikke frister veldig med en overfylt strand...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter inne med bordviften på og spiser saftis!!! :-)

Skrevet

Sitter inne (for jeg har ikke noe valg, må holde sofaen) med persienner som skjermer for solen, vinduer og dører oppe, og en vifte foran trynet! Men holder på å stryke med alikevell:)

Skrevet

jeg jobber!! DET er så forbaska varmt. :( Men akkuratt nå er jeg spy syk...kjekt

Skrevet

Har prøvd ett par dagr i solen nå, men merker på at tålmodigheten min for varme er sånn ca 1/10 av hva den var før:(

Skrevet

Saftis er virkelig tingen ja, har mistet oversikten over hvor mange det blir per dag :)

Skrevet

Jeg slet ikke noe med 45 grader i to måneder for 1 måned siden, men nå holder jeg på å forgå! Orker ingenting og alt er tungt. Blah. Sent min kjære til butikken for å kjøpe Farris og smør til vaffler :D

Skrevet

Gjør minst mulig nå som det er så varmt.. Sliter med hodepine og svimmelhet og, men sjekka det idag og det er kun pga varmen og ikke noe annet!!

Når det blir for ille på dagen tusler jeg ned i kjelleren( priser meg lykkelig over den nå) og slapper av der for det er såå kjølig og deilig der........

Orker ikke stort når man er i uke 35 og det er varmt gitt:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...