Gå til innhold

Flytte til USA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt sååå lyst til å bo i USA!! Hatt lyst til det fra jeg var lita og eeelsker å se programmer derfra på tven. Kan jeg og sambo bare flytte dit? Jeg håper det går!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Angelica.

Da jeg gikk på videregående hadde jeg ei jente i klassen som ville flytte til amerika for å bli skuespillerinne i Hollywood. Go 4 it, sier bare jeg!!! (Det gikk ikke så bra med henne men du virker myyyyyye smartere)

Skrevet

Nå ble jeg nesten litt sur for jeg er ikke Angelica. Kan du helelr svare på spørsmålet?

Skrevet

Du må i allefall skaffe deg et visum. Så da må du studere, gifte deg med en amerikaner eller et eller annet som de ser på som gyldig opphold.

Skrevet

Du har lov til å være i USA i 3 mnd på vanlig turistvisum. Så hvorfor ikke finne noen gamle slektinger, eller skaff venner der, og bo der i 3 mnd i første omgang, og se hvor mye eller lite du liker det?

Skrevet

Jeg bor i USA, og det er dessverre ikke så enkelt at hvem som helst kan få visum til å bli her over lang tid. Grunnen til at vi er her er fordi mannen min har en spesiell utdannelse og derfor er attraktiv for amerikanske arbeidsgivere. Men det er ikke lett å få til, så ett år på skole her hadde kanskje vært en mulighet? Jeg ser du skriver at du har samboer, men om han ikke også vil studere tror jeg dessverre det blir vanskeligå få ham med over siden reglene er såpass strenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...