ntnjen Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Onsdagkveld ble rett å slett skandale!! Begynte me småmurringer i 7 tiden! ikke noe krise mannen kom hjem me jentungen i titiden. (Er hos svigers på nordmøre) Rundt kvart over begynte det sammentrekninger i magen! Bang! Rundt halv elve regelmessig ca 2-3 min i mellom vær sammentrekning! Hjelp tenkte eg! Ringte legen kvart på elve fikk time kl elve! Fullfart på legevakta! Ingen åpning men en myk mormunn! sykebilen ble tilkalt å fullfart mot st olavs i trondheim! herregud for ett styr tenkte jeg! Nå var riene nede i 1-2 min i mellom! Legen på legevakten ba de kjøre me fullutrykning uten lyd! Ankom st.olavs kvart på ett ca! Der var det styr!fikk beskjed om at de ville la fødselen gå sin gang siden jeg var akkurat 33 uker! etter en stund var legene tilbake da hadde de diskutert å de ville prøve å stoppe fødselen! Så var det full styr me medisin som stoppet riene! Dette funka så nå er vi tilbake hos svigers å har fått beskjed om at prinsen vil komme før tiden! Så det blir spennende å se om han klarer å holde seg inne til søndag kveld i hvertfall! for da skal vi heim te bergen! Håper ikke dette ble helt rotetet!!!!
Trulte76 Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 oj det var litt av en opplevelse. Bra de fikk stoppet riene da. er vel ikke barneavd i kr.sund eller Molde. Kommer fra Nordmøre selv, men bor nå like utenfor Ålesund. Så jeg skal ikke hjem til mine foreldre i sommer Ålesund har barneavd her da.
ntnjen Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2008 tror de har åpna i kristiansund å stengt i molde!!! men uansett herregud eg var stressa!!!
Trulte76 Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 vet de som skal føde i Molde, visst det er fare for prematur, så blir de flyttet til Ålesund, fordi Molde ikke har prematur avd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå