Gå til innhold

Bordplassering ved skilte foreldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjør dere som har skilte foreldre og noen har ny partner og noen ikke...? plasserer dere nye par sammen,eller kun foreldre og de nye blandt resten av gjestene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke skilte foreldre, men hvis jeg hadde det og de hadde ny partner ville jeg aldri ha splittet dem. Hadde heller prøvd å få plass til alle sammen. Men det kommer jo selvsagt ann på forholdet man har til disse, forholdet mellom foreldrene osv...

Hvis skilsmissen er gammel og alle har en god tone med hverandre så er det kanskje greit å splitte. Samtidig ønsker man kanskje ikke å ha steforeldrene på hovedbordet hvis kontakten er heller dårlig deg og dem i mellom. Kinkig situasjon...Syns du skal gjøre det som er naturlig for deg jeg:-)

Skrevet

Vi har det slik: brudgom - brudgoms mor - brudgoms far - brudgoms fars kone - brudgoms mors mann.. Hvis du skjønte dette =)

Skrevet

Det der hørtes litt feil ut, "Adrian er gullet mitt" At brudgommens far skal få kona si ved sin side, men ikke brudgommens mor får sin mann ved sin side?

Ville heller satt de for seg, jeg... Men så kommer det ann på hva slags forholde de 4 har, da...

Skrevet

tror nok ikke jeg vil sette mappa og pappa ved siden av hverandre..og ikke mamma sammen med hun nye heller...så andre forslag?

Skrevet

Forstår jeg det riktig at din mor fortsatt er alene, mens din far har fått ny dame?? Og foreldrene til brudgommen er fortsatt sammen???

Skrevet

mor er fortsatt alene...far ny dame..og begge foreldrene til brugdomm har ny partner...

Skrevet

Hehe der "ødela" du hele planen min, hehe....

Ikke godt å si.... invitere du noen av familiene til de tre nye partnerne?? Isåfall ville jeg plassert de nye partnerne sammen med sine familiemedlemmer.... så ville jeg satt resten slik;

Brudgommens far-Brudens mor-Bruden-Brudgommen-Brudgommens mor-Brudens far

Skrevet

Etter tradisjonen så skal jo brudens mor sitte med brudgommens far og omvendt, så det passer fint for min del som har skilte foreldre. Setter derfor min fars kjæreste og mors kjæreste blant de andre gjestene, og ikke med hverandre. Så får de overleve de timene uten hverandre og bli kjent med nye folk. Tror det blir værst for mine svigerforeldre å sitte fra hverandre, som alltid er sammen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...