Gå til innhold

Dere VOGNEKSPERTER - dere kan hjelpe meg=D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ingenting om vogner og kunne egentlig ikke brydd meg mindre... Men venninnen min som venter en jente, har faatt for seg at hun skal ha den mest ROSA vognen som fins paa markedet! Og det synes jeg er forferdelig, faktisk. Saa da tenkte jeg at jeg heller skulle kjope henne en vogn til gave for denne babyen, slik at den faktisk kan vaere sort istedetfor rosa. Den maa vaere sort - for hun hater alt som er gront, rodt osv... Kanskje en type vogn man faktisk kan kjope en rosa stelleveske eller parasoll eller noe til - slik at hun faktisk kan faa ha prinsessegreiene sine, hehe.

Saa, hvilke vogner er bra? Den bor vaere lett og ikke for stor - og ikke for spesielt og saert design. Hun synes f.eks Bungaboo (eller hvordan det skrives...) vognene er gyselige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OTH vognene er veldig fine. De kan du velge forskjellig farge på bag og sportsdel og det er masse tilbehør som kan kjøpes til i forskjellige farger.

Skrevet

Synd hun ikke liker Bugaboo for den kan man jo bytte trekk på:) Utrolig god å trille også har jeg hørt rykter om. Men hvis hun ønsker seg en rosa vogn..... så ønsker hun seg vel ikke en svart vogn?

Skrevet

Nei, men alt som ikke er rosa er stygt - og jeg kjoper ikke en rosa vogn til henne. Dessuten er ikke det som er sort saa stygt naar hun forst faar det, skjonner du. Hvis hun hater vognen saa faar hun bare selge den da, men det tviler jeg uansett paa at hun gjor.

Skrevet

Snillt av deg det, men hvis hun virkelig vil ha en rosa (stygg) vogn så er det vel strengt tatt hennes valg (og problem når hun skal selge den)?

Skrevet

Strengt tatt er det hennes valg, men faar hun en sort vogn, saa tror jeg nok ikke det er saa veldig viktig for henne lengre. Hun har bedre ting aa bruke penger paa enn en rosa vogn.

Skrevet

brio happy er rålekker og kommer i rosa=)!

Skrevet

OTH i fargen COCO. den er rosa og svart. Rosa fargen er inni kalesjen og på setet resten er sort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...