Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Det var ei på bussen i dag som bare satt fra seg vogna, og satt seg fem seter lengre frem og pratet med noen. Bussen rista og tok noen veldig krappe svinger... syns det så litt skummelt ut. De andre virket også som de var litt bekymra.. Jeg satt hvertfall klar til å hoppe frem:) Her om dagen var det ei som fikk tilsnakk av bussjåføren fordi hun gjorde d samme.. Hun blei skikkelig flau. Hvordan reagerer dere på sånn? Er det helt greit å gå fra vogna? Det jeg også tenker på, er at hun ikke snudde seg noe og så til ungen før hun skulle av.. hvem som helst kunne bare snappet med seg vogna og gått.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 NEI! Det er IKKE greit å forlate vogna mener nå jeg! I alle fall ikke sånn som noen bussjåfører kjører. Skulle tro de hadde styggen selv i hælene for så å bråbremse like før stoppestedet. Nei, hold på vogna!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 HI her... ja, det var det jeg mente jeg og.. og tenk skulle han finne på og kjøre avgårde og ha glemt å lukke bakdøra. Det kunne blitt katta i strofen!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Hold vogna til en hver tid! Her om dagen så jeg faktisk ei dame som var på vei inn i bussen og vogna sto i åpningen bak på bussen, da sjoføren lukket døra (mammen var utenfor bussen, vogna sto i klem) og begynte å kjøre. Dette var i tillegg en kvinnelig sjofør. Folk ropte frem til hun for at hun skulle stoppe bussen men hun hørte jo ikke, så en mann fikk tak i vogna og holdt den fast. Og ei anna løpte frem til sjoføren og sa hun måtte stoppe. Det var mye action på en gang! Blei direkte satt ut. Tenkte at heretter skal jeg ALLTID passe på når jeg skal på/ av og når jeg er i bussen!!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Syntes det er BARNEMISHANDLING å kjøre buss uten godkjent sete. Direkte uansvarlig. Skjerp dere.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 haha!barnemisshandling du ...... ja jeg holder alltid vogna,uansett. har faktisk hendt 3 ganger at jeg har måttet ta imot og å holde vogner som bare blir satt der når foreldrene setter seg...det er faktisk påbudt også..forstår ikke hva enkelte tenker med..
Gifteklar:0)) Skrevet 25. juli 2008 #9 Skrevet 25. juli 2008 Holder selvfølgelig vogna ja. Kunne ikke falt meg inn å ikke gjøre det. Enkelte bussjåfører kjører jo som svin her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå