Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som småbarnsmor skal man liksom ta med barna på stranda, men jeg trives ikke der. Alt er galt, for å si det kort. Vet at andre synes jeg er rar som ikke tar med barna dit, det er jo "obligatorisk"!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er topp på stranda, jeg. Og småen elsker det :-)

Skrevet

Men respekterer at andre ikke liker seg der. Har du noen spesielle grunner? Men fint å bare være hjemme i hagen også da :-)

Skrevet

hehe, skjoenner deg jeg... Liker ikke sand :(

Men skal innroemme det hender jeg svelger det og tar dem med paa stranda alikevel :) Er mannen med derimot saa kryper jeg opp i en stol med en bok og lar han underholde dem :)

Skrevet

Det blir for slitsomt for meg, for å ta kortversjonen. Må sende mannen av gårde i morgen så de får noe strandliv i sommer.

Skrevet

Foretrekker boka jeg og!

Skrevet

Har ikke noe i mot stranda, men liker badeland bedre. Er ikke noe morro å spise pølser som knaser mellom tennene(sand). Men vi drar på stranda når det er fint vær, men det har det ikke vært så mye av her nord i år.

Skal derimot på ferie om 2 uker, og da skal vi nok både på stranda og i badeland håper jeg.

Skrevet

Jeg liker stranda, men ikke de norske strendene, foretrekker eksotiske strender med ren, hvit sand og hvor vannet er så klart at du kan se bunnen.. Har ikke badet i oslo fjorden på 6år, idag måtte jeg ta med barna, og minstemann vasset uti med meg på slep.. Huff.. ;-)

Skrevet

Det går jo an til å gjøre en lettversjon av strandlivet også, da. Dra et par timer på ettermiddagen når det ikke er så varmt. Det er ikke alle strender som er like solfylte på ettermiddagen heller.

Jeg dømmer ingen, men for min egen del så synes jeg ungene må få smake på strandlivet også. Kan dine dra med sin far så er jo det en løsning på det. Synes også det er viktig at de lærer seg å være på stranden, for en dag reiser de dit selv når de blir store.

Å være hele dagen på stranden passer ikke for alle, det har jeg full forståelse for. Går an til å et sted og bade på kvelden som et plaster på såret.

Skrevet

Jeg liker heller ikke stranda. Liker ikke å bade, liker ikke varme eller å sole meg, og i hvert fall ikke å tilbringe flere timer sammen med hauger av andre mennesker. Jeg er veldig sær, ja, men kan ikke noe for det...

Skrevet

Jeg liker stranda når mannen også er med. Så jeg ikke må gjøre for mye. Liker ikke å bevege meg rundt i bikini, og gå på stranda i masse klær er for varmt og ser kanskje litt dumt ut.. Liker best og sitte i stolen med en god bok, mens mann og barn fisker krabbe og lager sandslått..

Jeg syntes ikke at andre som ikke tar med barna sine på stranda er rare, den tanken har jeg ikke tenkt en gang. Noen liker det og noen liker det..

Skrevet

Jeg har et ambivalent forhold til strand, synes på en måte det er deilig med sol, vann, luft og glade barn, men kan fri meg fra å vise meg i bikini, samt alt styret med pass av ungene, mat, leiker, sand overalt etc.

Synes det er greitt nok hvis jeg har med en voksen til, men merker at det er i overkant slitsomt med 2 barn alene.

Skrevet

jeg liker stranda men ikke med junior på slep...det er et styr uten like og han liker ikke å være der.. Han syns det er urolig og for mye skrål så han kan bade og spise boller og frukt og pølser i ett kjør og så skal han hjem etter en halvtime..

så nå begynner det å bli et ork hele strandlivet..

Skrevet

Jeg elsker egnetlig å bade, MEN siste uken av svangerskapet i fjor fikk jeg en del strekkmerker på magen. Jeg HATER dem, itillegg fikk jeg to store åreknuter på den ene foten. Huff og huff, bare tanken på å gå offentlig gjør meg helt svett. Får ta meg sammen så det ikke går utover barna...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...