Gå til innhold

Singel men ønsker meg barn, har en elsker men han er gift..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å bli gravid med han.. At han er gift får være hans problem synes jeg. Jeg er ikke i tvil om at jeg kan klare det alene! Ønsket om barn står veldig høyt hos meg.

Har hatt elskeren min i snart 2 år. Jeg har ikke så mange sjangser på "markedet" og har bestemt meg for å gå for å bli gravid med han.

Er det egoistisk av meg..? Jeg tenker litt som så at barnet får jo livet i gave og det er jo i grunnen nok av barn der ute som vokser opp med bare mor.

Hva tenker dere om dette jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at du faar gjore som du vil. Ville aldri gjort det selv, men jeg driter simpelthen i hva du gjor.

Skrevet

ja det er egoistisk av deg. man lurer ikke en eventuellt barnefar, om man så er gift med han selv.

at han er utro er hans ansvar, men likevel-du kan ikke lure til deg en unge.

Skrevet

Kjør på, dere får det sikkert fint du og barnet, me n du risikerer jo at ungene ikke har en far å forholde seg til.

kanskje spare til kunstig befruktning i vårt naboland istedet.

Skrevet

Jeg tenker at du er stygg innvendig og ville tatt meg en tur til psykolog om jeg var deg.

Du er et forferdelig menneske om du gjennomfører en så egoistisk og ondskapsfull plan.

Skrevet

Du må være den mest IQ løse dama her inne..... garantert at det vil skape Deg store problemer om du ikke ser konsekvensen av den såkalte "søte " planen din....

Kona hans blir sikkert en veldig god stemor til barnet ditt - er jo ikke sikkert hun går fra han selv om utroskapet blir oppdaget med dette barnet som konsekvens.

Kan tenke meg du tørker av deg smilet når du må levere barnet på døra deres... For samvær med barnefaren kan du ikke nekte nemmelig...

Eller dette her vil skape så mye konflikter i forhold til kona at det vil garantert gå utover deg.... når hun setter djævelsiden til, han vil automatisk bebreide deg og det vil være du som får det, når kona begyner å sette kjepper i hjula....

Slik en sår ----- høster en!!!!!

Skrevet

har du planer om å si at han ikke er faren da eller? er litt ego syns jeg, ovenfor han og barnet. og evt de andre barna hans og kona. liker ikke dumme kvinnfolk som ikke har vett til å skaffe seg en egen kar jeg. bare flyr rundt etter andres.. æsj..

Skrevet

Uansett hvor gammel du er, så er du veldig ung i hodet...

Synes denne "planen" din er både egoistisk og desperat, og viser at du ikke tenker på følgene for alle andre involverte. Ringvirkninger, vet du.

Skremmende med sånne jenter som deg.

Skrevet

Jeg ville IKKE vært det barnet!

1, at du har samvittighet til å pule rundt på en gift mann!

2, at du tilogmed er frekk nok til å lure han til å gjøre deg gravid!

Det er godt det ikke finnes mange mennesker som deg der ute!

Skrevet

Jeg regner med at det er Angelica eller Dr. Y som har litt lite å gjøre i dag... men svarer som om det skulle være reelt.

Du gjør det veldig mye lettere for deg selv, ditt barn og Barnefaren om du får kunstig befruktning. Regner med at det du legger opp til blir litt vel konfliktfyllt for deg.

Skrevet

Vet han om at du prøver å bli gravid med han da?

Visst ikke så er det veldig egoistisk ja.

Skrevet

Hehe, ikke mange sjangser på markedet nei ;)

Skjønner jeg så godt, du er jo allerede en "tømmestasjon" for en gift mann. Eier du ikke normer?

Men for all del..... Bli gravid du, går sikkert fint......... :-O

Skrevet

Knock yourself out, eller var det knock yourself up??

Kunne ikke brydd meg mindre ;P

Skrevet

når han er så dum at han er utro, får han tåle en baby.

synes ikke du skal trenge å ta hensyn til han, når han ikke tar hensyn til kona si.

når han bedrar kona, må vel du kunne bedra han. ser ikke helt hvorfor du skal trenge å være så moralsk når han ikke er det.

men det var nå min mening. mannfolk er ikke babyer vi trenger å dulle for. de får ligge som de reder.

Skrevet

PS: dessuten så kan han jo ikke forvente at du skal legge hele livet ditt på is bare fordi han skal komme å få seg en "bette" når han måtte ønske. nei kjør på, da ser han at du også har en vilje, og ikke lar deg styre av han og hans ønsker. er han ikke klar for å ta konsekvensene får han tenke seg om før han er utro.

Skrevet

Ok????

Så man trenger faktisk ikke tenke over seg selv i det hele tatt da?

Man skal bare spre bena, ikke holde seg litt for god for å være tømmestasjon for en utro gift mann?

Uansett hvor desp jeg hadde vært, å ha et forhold til en annen manns kone holder jeg meg for god til.

Men men.... noen må jo være slik som HI regner jeg med... hehe

Skrevet

Jeg tror først og fremst dette er et tulleinnlegg. Jeg finner det vanskelig å tro at det finnes slike idioter der ute, men det går selvfølgelig ann.

Jeg må bare si at jeg blir utrolig fornøyd og happy over livet mitt når jeg leser sånne patetiske innlegg. Jeg føler meg så mye heldigere stillt enn mange der ute i BIM/DIB-land. Utrolig mye tragisk. Jeg er så vellykket og er så glad jeg ikke er deg. Jeg må gape når jeg leser sånne taperinnleg.

Skrevet

Kan ikke si jeg har mye til overs for sånne som deg...

At du vil ha en elsker, greit, men finn deg nå en som også er singel og bare ute etter en puledokke og ikke en partner da. Hvorfor i alle dager vil du elske med en mann som har så lav moral, så liten respekt for den dama han tross alt giftet seg med. Mon tro hva han tenker (og sier) om deg....du er jo bare sidespranget?

At du er singel og vil ha barn er ikke noe problem i 2008, du tar opp et lån i banker og "planter et frø" f.eks i Danmark, eller adopterer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...