Gå til innhold

Noen som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har følt meg uggen de siste 3 dagene og blir kvalmere og kvalmere for hver dag som går. Så i mårrest var jeg 95% sikker på at jeg var gravid igjen (identiske symotomer som sist).

Jeg hadde desverre ikke en g.test i nærheten så jeg spratt opp å tok en el test, siden jeg har hørt at man kan få utslag på den om man er gravid... Og der fikk jeg pos test. Så enten har jeg eggløsning i dag eller så er jeg gravid.

Dro ut å kjøpte g.test men den var negativ CB digital. (testet ikke i morgen urin)

Har ikke hatt mensen på 10 uker, så kan ikke gå ut i fra den (uregelmessig).

Føler meg rett og slett gravid, og vi har ikke stresset over det. Så det sa pang til meg når formen begynte å bli skremmende lik sist!

Men iallefall er det noen som har opplevd å ta el test og få positivt for så å få negativ grav.test?? Men tatt morgenen etterpå å fått pos. på morgen urin??

Desperat her!! Vil ha en baby til:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at el-test er ikke positiv før test-streken er like sterk som eller sterkere enn kontrollstreken... Mange glemmer det. Og det er ikke hcg de måler men noe annet. Du har sikkert lest om de på pernille.no eller noe sånn...lenge siden jeg har vært her inne... Men når det er sagt, el-tester blir positiv når man er gravid, men man trenger ikke være gravid om el-testen er positiv.....om du skjønner.....

Lykke til iallefall. Imponert over alle som har to tette. hadde aldri greid det selv :o)

Skrevet

Tusen takk for svar!

Det er fult mulig jeg leste av feil da...(selv om jeg leste bruksanvisninga samtidig) for fikk negativ gra.test i dag morges å, men formen er sikkelig uggen... jajaj, vi får se fremover! Har ikke noe el-slim heller, men har aldri gått ut i fra det så vet ikke helt hvordan det skal være:) Heheheh!! Urutinert ja!:)

Nei, skuffa her nå, men får bare vente å se utover neste uke da...

Skrevet

Hei du:)

Jeg gjorde det samme som deg, i mangel på gravid test en gang.. Den ble positiv, og alle gravid testene negativ. Gikk ei stund og trudde det var for tidlig med graviditetstest og trodde virkelig at nå kanskje,,, Men nei..

Ikke for å ta fra deg håpet altså, for jeg håper såklart du er gravid:)

Senere leste jeg en plass at rett før mensen skiller man ut et stoff som kan slå ut på el test, selv om man ikke har el.. så det var sikkert det som skjedde. Men siden du ikke har hatt mensen på lenge, vet jeg sannelig ike hva som skjer.

Uansett! Lykke til til deg! Håper jeg tar feil!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...