Trulte76 Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Idag har jeg vakset bilen, støvsuget. Så jeg blir jo sliten da. Har jo bare 5 uker igjenn. Men nå kjenner jeg mye kynnere. Når jeg tenker over når jeg styrer for mye hjemme, rydder og vakser og sånt, så har jeg mye kynnere etterpå. Har jeg dager der jeg ikke gjør noe spesielt, og bare tar det rolig, så har jeg mindre kynnere. Kan jeg sette igang fødselen av å styre for mye? Siden jeg får så mye kynnere av det? Jeg var ikke tenkt å føde nå da, og min samboer han er ikke hjemme fra sjøen før ca 2 uker før terminen. Han kan gjerne få komme ut da, men ikke før hehe
Scorpiogi Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Det er jo sikkert forskjellig, men jeg tror ikke det starter med mindre det er klart og sånt, men det kan jo selvfølgelig skje.. Har styret på mye jeg og til tider, med masse kynnere som resultat, men de har gitt seg ved hvile.. Det enesten en gjør er jo egentlig å slite seg ut da... ) Prøv å "porsjonere" ut husarbeidet litt dag for dag....At du maks skal vaske f.eks badet den dagen, ta det i rolig tempo.. Er slitsomt med kynnere, og en vet jo ikke helt sikkert om det kan starte for tidlig..
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Kan tenke på det på en fin måte at livmoren din trener seg til fødselen da... Men ville nok bremset litt om du får det etter alt du gjør også heller porsjonere opp litt som Scorpiogi sier...
Trulte76 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2008 er ikke så lett å bremse alltid, når man har to unger, og hus Men har hviledager inni mellom da, men hviler jeg for mye ser jo ikke huset ut, og det blir enda mere å ta igjenn :S Han kommer når han kommer uansett. Er ikke værste tiden å føde på, men regner med han er det noen uker til likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå