trollmor85 Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Jeg har tenkt til å kjøpe en gave til datteren min som hun skal få når hun blir storesøster. Men vet ikke helt hva jeg skal kjøpe. Hun er 5,5 år.. Har tenkt litt på noen fine øredobber og smykke. Noen som har noen flere forslag?
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Åh så fint gjort! Ja när man är 5,5 är inte det stas med smykken då? :0)
Trulte76 Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Jeg var tenkt å kjøpe til mine to jenter også, og til min stesønn. Så de kan få hver sin lille pakke når de kommer på besøk. Men mine på 6 og 9 år er gal etter pet shop. Så jeg tenkte jeg skulle kjøpe noen nye petshop til de da, så får jeg kjøpe biler eller noe til stesønnen min (han er 4 år)
yasmina Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Jeg fikk faktisk en gullring da min soester ble foedt da jeg var 5 aar. Det er 25 aar siden naa og jeg har den fremdeles Syns det er kjempe kos aa tenke paa hvilken anledning jeg faktisk fikk den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå