Trulte76 Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Sitter inne i varmen hehe. Takler ikke sitte så lenge i sola jeg. Men jeg har over gått meg selv og vasket og støvsuget bil idag. Så nå er jeg helt gåen. Blir så fort sliten. Jentene koser seg på stranda ilag med ei jeg brukte mye til barnevakt før da jeg var alene med de. Hun går vekke på skole nå, men er hjemme i sommer, og hun liker så godt jentene mine og spør ofte om å få ha de med Så idag er det stranda på de. Hun er vel 21 trur jeg, og begynte å passe de da hun var 17 år. Beste barnevakta jeg noen gang har hatt. Hun er sammen med søskenbarnet til min ex(BF til jentene) Så hun blir på en måte familie også Jenten mine hoppet av glede da jeg sa hun skulle ta de med på stranda. De har ikke sett henne på flere mnd Så hun er veldig godt likt av de.
lillebror er " forsinket" Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Fint at du kan slappe av hjemme, og at du vet at jentene har det godt. Nyt det, du trenger det sikkert :-))) ikke alltid lett aa faa gode barnevakter, saa du er heldig .
metaMORfose Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Så flink du har vært. Å vaske bilen innvendig er for meg en av disse uoverstigelige tingene. Jeg finner ikke motivasjonen. Men mannen pleier å gjøre det uten å klage. Så vasker jeg klær, liksom. .)))) Så deilig at jentene er avgåde og koser seg, og så med ei de synes det er litt stas å være sammen med. Husker at jeg elsket å ha barnevakt da jeg var liten, det var så sjelden (tror jeg) og hun de brukte var så veldig morsom. Jeg så veldig opp til henne! Kos deg inne. Jeg tok frem vifta fra kjelleren idag. Vi kjøpte den i forfjor. Det svaler!
Trulte76 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2008 ja hun er helt fantastisk. Så jeg mistet en god barnevakt da hun flyttet vekk for å gå på skole da Men er jo stas for jentene når hun er hjemme og får endelig møte henne igjenn Da hun fremdeles bodde her,og jeg ikke hadde bruk for barnevakt like mye lengre, så kunne jeg få en sms. Er så lenge siden jeg har sett jentene, kan jeg få ha de en dag? For jeg savner de. Synes det er så koselig å høre Den dagen hun får sine egne barn, så er det ingen tvil om at hun blir en god mor
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Jentene dine har det sikkert kjempefint på stranda
Trulte76 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2008 ja de var glade og fornøyde når de kom hjem igjenn:) Kjekt noen kunne ta de med, for jeg orker ikke stranda. føler meg ikke helt vel i bikini som høygravid, så takler jeg ikke varmen noe særlig så jeg hadde måttet avkjølt meg i vannet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå