Gjest Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Altså hvilken butikkkjede? Hilsen utrolig desperat
jordbærsjokolade Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Eneste stedet jeg har funnet det i Norge er Collets cafe på Bislet og i en bitteliten butikk i vika som selger div mat produkter fra statene:) Hvis du finner noen andre steder så skrik ut vær så snill!
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Jeg fikk vite i dag at pringles har lansert salt and vinegar i Norge, jeg har lett på rema, mega, prix, spar, kiwi, mix og narvesen og europris uten hell.
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Siden bestevenninen min elsker det solet der - saa vet jeg jo at de i hvert fall selger det paa Centra og Deli De Luca. Usikker paa navnet, vet bare det kan kjopes der - for det har jeg sett maaange ganger. Ikke pringles sin, men en annen type... En de ogsaa selger i England. Faen at jeg ikke husker hva det heter. De selger pringlesdritet paa ICA forresten.
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Den på deli deluca vet jeg om, men den smaker DRIT EKKEL Den i england er walkers, og det er den jeg higrer etter. Pringles har jeg ikke prøvd har sjekka en til mix, narvesen, statoil, rimi, rema og mega nå...nada... nermeste ica ligger i føkkings ålesund... så da må jeg dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå